Afgelopen maand heb ik mijn belbundel aangepast. Ik zag vandaag dat hierdoor kennelijk mijn internetbundel werd stopgezet.
gelukkig zag ik het optijd en is mijn verbruik duur.
Raar vond ik het wel. Zou dit nog gecorrigeerd kunnen worden?
Bladzijde 1 / 1
Beste Weenink,
Welkom op het forum!
Ik heb je gegevens nagekeken in het systeem. Ik zie inderdaad dat door de wijziging van de belbundel de internetbundel is komen te vervallen. Ik zie ook dat je de bundel zelf hebt toegevoegd. De kosten die onterecht in rekening zijn gebracht zal ik gaan crediteren op je factuur.
Welkom op het forum!
Ik heb je gegevens nagekeken in het systeem. Ik zie inderdaad dat door de wijziging van de belbundel de internetbundel is komen te vervallen. Ik zie ook dat je de bundel zelf hebt toegevoegd. De kosten die onterecht in rekening zijn gebracht zal ik gaan crediteren op je factuur.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.