Ik kreeg zojuist een SMS met daarin dat mijn saldo onder de 2 euro was uitgekomen. Raar, aangezien ik een paar dagen terug had opgewaardeerd en slechts een paar korte gesprekken heb gevoerd. Vandaag is ook de dag dat mijn nummer geporteerd is, en volgens mij is het hier fout gegaan: als ik mijn gebruik t/m gisteren optel, kom ik op 170MB uit. Kan het zijn dat bij de portering per ongeluk de maandbundel is komen te vervallen? Ik heb geen bericht ontvangen dat ik door mijn internet bundel heen zou zijn, en nu is er voor 11.42 euro van mijn beltegoed afgeschreven voor datagebruik voor vandaag (3 september). Graag ontvang ik een kreditering voor de 11.42 euro - tevens wil ik graag mijn 30MB zsm terug.
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum Aumelle,
Je hebt op 22/8 een internet maandbundel geactiveerd. Je kunt met een maandbundel 200 mb aan data verbruiken. Op 3/9 was je internet maandbundel volledig verbruikt. Hier ontvang je overigens geen bericht over. Omdat je bundel op was viel het verbruik vanaf 3/9 buiten de bundel. Op 4/9 heb je vervolgens een dagbundel geactiveerd. Vandaar dat je verbruik vanaf 4/9 weer binnen de bundel viel. Het systeem heeft je verbruik ondanks je nummerbehoud overname goed geregistreerd.
Groetjes,
Alex
Je hebt op 22/8 een internet maandbundel geactiveerd. Je kunt met een maandbundel 200 mb aan data verbruiken. Op 3/9 was je internet maandbundel volledig verbruikt. Hier ontvang je overigens geen bericht over. Omdat je bundel op was viel het verbruik vanaf 3/9 buiten de bundel. Op 4/9 heb je vervolgens een dagbundel geactiveerd. Vandaar dat je verbruik vanaf 4/9 weer binnen de bundel viel. Het systeem heeft je verbruik ondanks je nummerbehoud overname goed geregistreerd.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.