Ik heb internet buitenland permanent uitstaan. Hoe kan het dan dat er 5 euro internetkosten Argentinie worden berekend?
Bladzijde 1 / 1
Dat is heel vreemd Saskia1234, het gaat slechts om 1 MB data, KPN/Simyo krijgt deze gegevens van de buitenlandse roaming-partner.
Een moderator zal dit verder afhandelen, kijk voor alle zekerheid in je telefoon of er toch dataverkeer heeft plaatsgevonden.
Een moderator zal dit verder afhandelen, kijk voor alle zekerheid in je telefoon of er toch dataverkeer heeft plaatsgevonden.
Hoi Saskia1234,
Welkom op 't forum :)
Wat jammer dat je kosten hebt gemaakt in het buitenland. Ik zie dat je op 17 oktober internet hebt verbruikt in Argentiniƫ. Ik zie daarnaast dat je zelf op 26 oktober de optie voor het internet in het buitenland uit hebt gezet. Het stond dus niet permanent uit. Ik zie ook dat je de optie op 28 augustus aan hebt gezet.
Heb je hier verder nog vragen over?
Groetjes,
Caspar
@franswon bedankt voor je hulp.
Welkom op 't forum :)
Wat jammer dat je kosten hebt gemaakt in het buitenland. Ik zie dat je op 17 oktober internet hebt verbruikt in Argentiniƫ. Ik zie daarnaast dat je zelf op 26 oktober de optie voor het internet in het buitenland uit hebt gezet. Het stond dus niet permanent uit. Ik zie ook dat je de optie op 28 augustus aan hebt gezet.
Heb je hier verder nog vragen over?
Groetjes,
Caspar
@franswon bedankt voor je hulp.
Hallo Frans. Dat was iets anders. Dat was bellen in buitenland. Internet buitenland heb ik nooit aangezeten...
Sorry ik bedoel Casper...
Hi Saskia,
Ah! Ik zie, net zoals Caspar, in het systeem dat je het wel hebt aangezet. Kan het dat je dat misschien per ongeluk gedaan hebt?
Groetjes,
Jihane
Ah! Ik zie, net zoals Caspar, in het systeem dat je het wel hebt aangezet. Kan het dat je dat misschien per ongeluk gedaan hebt?
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.