Skip to main content

.

Zojuist kreeg ik een sms van simyo dat ik op dit moment zou internetten buiten mijn bundel.

Hoe kan dit?

Ik zit gewoon op het netwerk van kpn, heb een databundel van 2000mb en 4g.

Ik hoop niet dat ik dadelijk buiten mijn bundel tarief moet gaan betalen!
Met 4G kan je 2 Gigabyte per dag verstoken, dat is niet zo'n probleem. Heb je een app die je dataverbruik op je toestel bijhoudt? Normaliter verbruik je deze hoeveelheid niet zomaar binnen een dag, een moderator zal je werkelijk verbruik kunnen inzien (niet waaraan het is besteed).

Als je een app hebt kan je meestal ook wel zien hoe het dataverbruik ontstaan is.

Even afwachten tot een moderator dit oppikt, ik heb geen toegang tot de systemen.
Hoi Franswon,

Ik maak gebruik van de simyo app.

Op dit moment heb ik 1869 van de 2000 Mb over voor de maand oktober.
Hoi jgeurts, leuk je weer terug te zien op het Simyo forum 🙂.

Het is in dit geval helemaal niet de bedoeling geweest dat je die SMS hebt ontvangen. Je hebt zo te zien je bundel aangepast voor deze maand. Hierbij is het profiel van je waarschuwing sms'jes niet goed bij komen te staan en dacht het systeem dat je géén bundel had. Dit is natuurlijk niet waar, want je hebt gewoon een 2000 MB bundel.

Onze IT afdeling heeft dit zojuist rechtgezet. Je zal dus niet meer onterecht zo'n sms'je ontvangen van ons! Sorry voor de verwarring 🙂!

Groetjes, Tiury

Bedankt voor je reactie franswon 🙂!
Hoi Tiury,

Dus ik hoef me nu geen zorgen meer te maken?

Mijn 4g bundel is geactiveerd? Als ook de 2000MB Data?

Mvg, John
Hoi Jgeurts,

Dat klopt helemaal. Er staat een databundel van 2000MB geactiveerd en flex 4G staat ook aan.

Ik zie dat je ondertussen weer een wijziging hebt aangevraagd voor 1 november. Je gaat dan terug naar 1000MB. Klopt dit?

Groetjes,

Angela
dit is inderdaad correct.
Hoi jgeurts,

Ik heb een agendapuntje aangemaakt met de instructies om je aansluiting te checken op 1 november. Kijken of je dan wel het waarschuwingsprofiel van de 1000 MB gaat ontvangen 😉. Goed plan?

Groetjes, Tiury
Dat is goed. Ik hou het in de gaten 🙂
Helemaal goed! Dan doen wij dat ook aan deze kant :)

Groetjes,

Angela
Hoi jgeurts,

Zoals afgesproken heb ik je aansluiting nagekeken. Deze maand staat het waarschuwing profiel op jouw aansluiting helemaal goed 🙂. Je krijgt nu bij 80% en 100% een realtime sms'je over je internetverbruik.

Groetjes, Tiury
Hoi Tiury,

Wat goed dat je nog aan mij hebt gedacht :-)

Ik heb inderdaad ook geen rare sms ontvangen.

Alles is helemaal goed.

Dank je wel.

Groet, John
Hoi jgeurts,

Uiteraard, afspraak is afspraak 😉. Goed om te horen dat je geen vreemde sms'jes hebt gekregen! Mocht dit weer terugkomen, laat het me dan weten.

Groetjes, Tiury

Reageer