Hallo Simyo,
Ik kreeg vandaag om 17:01 een sms bericht van jullie dat mijn internetbundel van deze maand volledig gebruikt is. Volgens mijn verbruik in 'Mijn Simyo' Â is te zien dat ik VOOR deze tijd al kosten buiten mijn bundel heb gemaakt. Â Toen ik het bericht las, heb ik gelijk mijn dataverbinding uit gezet, maar het kwaad was helaas al geschied.Â
Het zou er dus op neer komen dat ik constant mijn data moet bijhouden, dit kan echter alleen via internet, dus ik zou of een computer bij de hand moeten houden, of data moeten verbruiken om te kijken of ik al aan mijn maximale dataverbruik zit, via mijn mobiele internet.
Graag zou ik hier een passende oplossing voor zien.
Groet, Mayke Lemmers
Bladzijde 1 / 1
Hoi Mayketjee,
Het verbruik wordt helaas niet real time berekend. Het is hierdoor mogelijk dat het sms bericht wat later wordt verstuurd. We hebben nog een app zodat je via je telefoon kan bijhouden wat je verbruik is. Je zou natuurlijk kunnen inloggen op je persoonlijke pagina vanaf je toestel.
Groetjes,
Alex
Het verbruik wordt helaas niet real time berekend. Het is hierdoor mogelijk dat het sms bericht wat later wordt verstuurd. We hebben nog een app zodat je via je telefoon kan bijhouden wat je verbruik is. Je zou natuurlijk kunnen inloggen op je persoonlijke pagina vanaf je toestel.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.