Hallo mijn internet op mijn smartphone is niet ingeschakeld. Dus ik heb een hele maand voor niks betaald. Wat moet ik doen om mijn internet aan te zetten?
Bladzijde 1 / 1
Beste guus,
Uit onze gegevens blijkt dat je optie internet op je mobiel inmiddels zelf via de persoonlijke pagina. Ook blijkt dat je reeds gebruikt hebt gemaakt van je internetaansluiting. Wij gaan er van uit dat het probleem is opgelost. Laat ons even weten als dit niet het geval is en of je nog verdere vragen hebt.
Groetjes,
Arie
Uit onze gegevens blijkt dat je optie internet op je mobiel inmiddels zelf via de persoonlijke pagina. Ook blijkt dat je reeds gebruikt hebt gemaakt van je internetaansluiting. Wij gaan er van uit dat het probleem is opgelost. Laat ons even weten als dit niet het geval is en of je nog verdere vragen hebt.
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.