Hallo hoe kan het dat mijn internet aan staat en ik sinds een 3 september data verbruik terwijl ik geen abbo heb met internet.
Ik heb al een abbo sinds 2 jaar
Bladzijde 1 / 1
Beste Dannyp,
De optie internet op je mobiel staat bij aanschaf van het abonnement standaard aan. Dit wordt ook vermeld in de welkomst brief. Ook stond vermeld dat indien je hier geen gebruik van wenst te maken je de optie via de persoonlijke pagina kan uitschakelen. Uit onze gegeven blijkt dat je dat gisteren hebt gedaan. Er kan nu geen verbinding meer gemaakt worden met het internet.
Groetjes,
Arie
De optie internet op je mobiel staat bij aanschaf van het abonnement standaard aan. Dit wordt ook vermeld in de welkomst brief. Ook stond vermeld dat indien je hier geen gebruik van wenst te maken je de optie via de persoonlijke pagina kan uitschakelen. Uit onze gegeven blijkt dat je dat gisteren hebt gedaan. Er kan nu geen verbinding meer gemaakt worden met het internet.
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.