Ik constateer over de eerste dagen van Aug.2016 dat ik dagelijks rond 22.40u en 06.40u MB verbruik heb terwijl dat niet kan (telefoon niet aan heb). Hoe kan dat??
Bladzijde 1 / 1
Heb je internet gebruikt in de uren voor die periode, die je niet terug ziet in je verbruik?
Dan is dat de verklaring. Er schijnt namelijk een vertraging te zitten tussen het tijdstip van
daarwerkelijke verbruik en het tijdstip zoals je het ziet in MijnSimyo
Dan is dat de verklaring. Er schijnt namelijk een vertraging te zitten tussen het tijdstip van
daarwerkelijke verbruik en het tijdstip zoals je het ziet in MijnSimyo
zou kunnen....
is bekend wat die vertraging dan ongeveer is....half uur?.... 2uur?...6uur??
(PS. ik houdt mijn verbruik via Mijn Simyo aan...niet de factuur...want dat is ook nog verschillend schijnbaar)
is bekend wat die vertraging dan ongeveer is....half uur?.... 2uur?...6uur??
(PS. ik houdt mijn verbruik via Mijn Simyo aan...niet de factuur...want dat is ook nog verschillend schijnbaar)
Ik heb geen idee wat de vertraging kan zijn. In andere postings van Simyo Moderators werd enkele uren genoemd.
Hoi FrKe,
Wat vervelend dat je verbruik ziet waarvan je niet weet waar 't vandaan komt! Wat Wimj12 zegt klopt helemaal: er is sprake van een vertraging die kan oplopen tot enkele uren. Hierdoor lijkt het soms alsof het geregistreerde verbruik niet klopt, maar dat is niet het geval.
Heb je hier nog andere vragen over?
@ Wimj12: Dank voor je antwoord, Wim! :)
Groetjes,
Jihane
Wat vervelend dat je verbruik ziet waarvan je niet weet waar 't vandaan komt! Wat Wimj12 zegt klopt helemaal: er is sprake van een vertraging die kan oplopen tot enkele uren. Hierdoor lijkt het soms alsof het geregistreerde verbruik niet klopt, maar dat is niet het geval.
Heb je hier nog andere vragen over?
@ Wimj12: Dank voor je antwoord, Wim! :)
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.