Hi Groentje,
Je was ons voor. Excuses en bedankt voor het plaatsen van je bericht.
Groet, Bibi
Waarom niet op de hoogte gebracht met sms ?
Aha, vandaar dat mijn internet het de gehele dag al niet doet!
Volgende keer wil ik er graag iets van weten, maakte me al druk waarom die het niet deed.
Het wil helaas niet vlotten met de internetverbinding. Wanneer verwachten jullie dat de storing opgelost wordt?
Met vriendelijke groetjes,
Rifat
MOBIEL INTERNET STORING vind het jammer geen vermelding op website , zodat jullie klanten hiervan op de hoogte zijn .
Al bekend wanneer dit opgelost is en zo nee gaan jullie de klanten hiervan op de hoogte brengen ,
mvg Sena2711
Bij mij werkt het nog steeds niet 😞
Bij mij werkt het wel. Heeft het daarvoor (voor de storing) wel gewerkt?
Bij mij werkt het wel. Heeft het daarvoor (voor de storing) wel gewerkt?
Jep. APN settings zijn ook ongewijzigt.
Hi TomJ,
De storing is inmiddels verholpen. Wij adviseren je je toestel even uit en opnieuw in te schakelen zodat je simkaart zich opnieuw op het netwerk kan aanmelden. Graag vernemen wij of het internet het na deze actie wel weer doet. Onze excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Arie
Hi TomJ,
De storing is inmiddels verholpen. Wij adviseren je je toestel even uit en opnieuw in te schakelen zodat je simkaart zich opnieuw op het netwerk kan aanmelden. Graag vernemen wij of het internet het na deze actie wel weer doet. Onze excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Arie
Ja sorry was mijn fout. Had een ROM geflasht die 3G niet ondersteund 😛 Inmiddels werkt het weer.