hallo,
Ik kan maar geen internet krijgen op mijn telefoon. Al van alles geprobeerd...
Ik heb gelezen dat je ook instellingen kunt krijgen door ja te smsen naar 1300. Als ik dit doe krijg ik het volgende: Uw telefoon is bij ons niet bekend. Het is daarom niet mogelijk om uw telefoon te configureren. Neem a.u.b. contact op met Customer Support. /Simyo
hoe kan ik er voor zorgen dat mijn mobiele gegevens het wel gaan doen?
Bladzijde 1 / 1
Wat voor telefoon heb je? We willen best helpen maar zonder deze info gaat dat lastig.
ik heb de Samsung galaxy j5 (2016)
Staat Internet aan op mijn Simyo, instellingen, netwerkinstellingen.?
Doorloop.. https://www.kpn.com/service/mobiel/instellen/hulp-bij-instellen.htm#!/device/samsung/galaxy-j5-2016/topic/internet/handmatig-instellen/1
Niet vergeten toestel uit en weer aan. Bij test Wi-Fi uit. Gebruik alleen mobiele netwerken wanneer nodig !
Stel de data monitor, limiet goed in.
Persoonlijk raadt ik je aan bijvoorbeeld Onavo Count en ook Opera max of data eye te gebruiken. Dat is al meer op dit forum ter sprake gekomen.
Doorloop.. https://www.kpn.com/service/mobiel/instellen/hulp-bij-instellen.htm#!/device/samsung/galaxy-j5-2016/topic/internet/handmatig-instellen/1
Niet vergeten toestel uit en weer aan. Bij test Wi-Fi uit. Gebruik alleen mobiele netwerken wanneer nodig !
Stel de data monitor, limiet goed in.
Persoonlijk raadt ik je aan bijvoorbeeld Onavo Count en ook Opera max of data eye te gebruiken. Dat is al meer op dit forum ter sprake gekomen.
Ik heb de link geprobeerd maar er gebeurt niets ik heb eerder ook al verschillende varianten hierop geprobeerd. De mobiele gegevens staan aan en de wifi uit maar er komt maar geen netwerk... Internet staat aan in Simyo. Data monitor heb ik al.
Vraagje.. Heb je prepaid en een data bundel genomen?
Als dat zo is dat is het wel nodig om ook "gewoon" beltegoed te hebben. Zonder beltegoed werkt de data bundel ook niet.
Als dat zo is dat is het wel nodig om ook "gewoon" beltegoed te hebben. Zonder beltegoed werkt de data bundel ook niet.
ja ik heb prepaid en ik heb een databundel van 1000mb met nog extra beltegoed
Wanneer je straks even belt naar Simyo is het hoogstwaarschijnlijk vandaag nog opgelost, gratis via je O6.
ik heb gebeld en het is opgelost bedankt!
Hoi Kim888,
Welkom op het Simyo forum! :)
Wat vervelend dat je internet het niet deed! Ik zie dat mijn collega's je internetinstellingen hebben gereset en de APN instellingen van je telefoon met je hebben doorgenomen. Gelukkig werkt alles nu weer.
Het sms'en naar 1300 kan trouwens niet meer. We versturen geen sms'jes meer met de instellingen voor de telefoon. Je kunt je telefoon nu zelf instellen met behulp van onze Toestelhulp.
Laat je het weten als we je nog ergens bij kunnen helpen?
Groetjes,
Samantha
@Ray en Friesian, heel erg bedankt voor jullie hulp 🙂
Welkom op het Simyo forum! :)
Wat vervelend dat je internet het niet deed! Ik zie dat mijn collega's je internetinstellingen hebben gereset en de APN instellingen van je telefoon met je hebben doorgenomen. Gelukkig werkt alles nu weer.
Het sms'en naar 1300 kan trouwens niet meer. We versturen geen sms'jes meer met de instellingen voor de telefoon. Je kunt je telefoon nu zelf instellen met behulp van onze Toestelhulp.
Laat je het weten als we je nog ergens bij kunnen helpen?
Groetjes,
Samantha
@Ray en Friesian, heel erg bedankt voor jullie hulp 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.