ik kan niet appen, abonnement aan, batt in en uitgehaald, simkaart opnieuw. ra ra, wel bellen
Bladzijde 1 / 1
Hey Cees,
dit is erg vervelend, maar dit kan waarschijnlijk relatief makkelijk worden opgelost.
Ik neem aan dat je in het algemeen niet kan internetten.
Ga na of internet in nederland aanstaat in Mijn simyo>instellingen>netwerk.
Ga na of data aanstaat op je mobiel.
Kan je wel op iets anders dan whatsapp gebruik maken van je data?
Groet Paul.
dit is erg vervelend, maar dit kan waarschijnlijk relatief makkelijk worden opgelost.
Ik neem aan dat je in het algemeen niet kan internetten.
Ga na of internet in nederland aanstaat in Mijn simyo>instellingen>netwerk.
Ga na of data aanstaat op je mobiel.
Kan je wel op iets anders dan whatsapp gebruik maken van je data?
Groet Paul.
Hoi cees59,
Welkom op het Simyo forum! :)
Wat vervelend dat je niet kunt Whatsappen! Kun je wel internetten en de andere apps op je telefoon gebruiken? Als dit wel kan, ligt het waarschijnlijk aan Whatsapp. Kun je dan de app opnieuw installeren?
Als je helemaal geen gebruik kunt maken van je mobiel internet, ligt het probleem bij je internetverbinding. Daarom heb ik voor de volledigheid je internetinstellingen een reset gegeven. Hiermee maakt je simkaart een nieuwe internetverbinding met het netwerk. Kun je je telefoon ongeveer 10 minuten uitzetten? Hopelijk kun je daarna wel weer zonder problemen internetten.
Mocht dit niet helpen, raad ik je aan om de internetinstellingen van je telefoon te controleren met behulp van onze Toestelhulp.
Laat je weten of je weer kunt Whatsappen?
Groetjes,
Samantha
@PaulH, Bedankt voor je hulp! 😃
Welkom op het Simyo forum! :)
Wat vervelend dat je niet kunt Whatsappen! Kun je wel internetten en de andere apps op je telefoon gebruiken? Als dit wel kan, ligt het waarschijnlijk aan Whatsapp. Kun je dan de app opnieuw installeren?
Als je helemaal geen gebruik kunt maken van je mobiel internet, ligt het probleem bij je internetverbinding. Daarom heb ik voor de volledigheid je internetinstellingen een reset gegeven. Hiermee maakt je simkaart een nieuwe internetverbinding met het netwerk. Kun je je telefoon ongeveer 10 minuten uitzetten? Hopelijk kun je daarna wel weer zonder problemen internetten.
Mocht dit niet helpen, raad ik je aan om de internetinstellingen van je telefoon te controleren met behulp van onze Toestelhulp.
Laat je weten of je weer kunt Whatsappen?
Groetjes,
Samantha
@PaulH, Bedankt voor je hulp! 😃
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.