Hierbij een herhaling van een al eerder gemeld probleem, met wat meer informatie. Ik kan op mijn Gismo DZ09 smartwatch nog steeds geen internet krijgen. Heb alle gesuggereerde websites bekeken, maar het is mij nog steeds niet gelukt om mijn smartwatch goed in te stellen. Ik kan wel een bluetooth verbinding maken met mijn huawei smartphone en gegevens overdragen, maar verder ben ik nog niet gekomen.
Bladzijde 1 / 1
Hoi oppe,
Dat is jammer, ik kan je helaas niet verder helpen. Ik hoop dat een andere lezer dat wel kan. Ik heb mijn best gedaan maar zie geen verdere oplossingen.
Dat is jammer, ik kan je helaas niet verder helpen. Ik hoop dat een andere lezer dat wel kan. Ik heb mijn best gedaan maar zie geen verdere oplossingen.
Bedankt Frans, maar ondanks mijn willen, is het mij toch te moeilijk gebleken.
Heb je in jouw omgeving geen computer-nerd of zoiets die jou kan helpen? Er zijn ook computerclubs zoals HCC die in veel plaatsen inloopavonden hebben. Ze stellen het uiteraard wel op prijs dat je lid wordt.
Hoi Oppe,
Jeetje, balen dat jij je internet maar niet werkend krijgt op je smartwatch! Ik zie dat je eerder een topic hebt geopend. Helaas, zonder resultaat.
Kun je mij laten weten of je internet wel werkt als jij je simkaart in een telefoon plaatst? In dat geval kunnen wij namelijk uitsluiten dat het aan je simkaart ligt.
Laat je het weten of dit lukt?
@ Franswon, goed idee! Bedankt voor je hulp.
Groetjes,
Asma
Jeetje, balen dat jij je internet maar niet werkend krijgt op je smartwatch! Ik zie dat je eerder een topic hebt geopend. Helaas, zonder resultaat.
Kun je mij laten weten of je internet wel werkt als jij je simkaart in een telefoon plaatst? In dat geval kunnen wij namelijk uitsluiten dat het aan je simkaart ligt.
Laat je het weten of dit lukt?
@ Franswon, goed idee! Bedankt voor je hulp.
Groetjes,
Asma
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.