Geen internet in denemarken eerst wel internet gehad maar nu niet meer.
Bladzijde 1 / 1
Hallo Bassss,
Heb je al geprobeerd je toestel een 'koude' start te geven, dus uitzetten, simkaart en batterij (indien mogelijk) verwijderen, eventueel de oplader loskoppelen, kwartier wachten, alles terugplaatsen en telefoon opnieuw opstarten? Hiermee reset je de verbindingen.
Laat daarna, indien nodig, je toestel naar netwerken zoeken.
Zeker indien je niet meer op dezelfde plaats bent kan het zijn dat je geen verbinding hebt met een provider met een roaming-overeenkomst met KPN/Simyo. Door opnieuw te laten zoeken kan je uit het lijstje een provider zoeken die het wel doet.
Laat even weten of dit helpt, als dit geen resultaat geeft kan een moderator je simkaart een reset geven.
Succes
Heb je al geprobeerd je toestel een 'koude' start te geven, dus uitzetten, simkaart en batterij (indien mogelijk) verwijderen, eventueel de oplader loskoppelen, kwartier wachten, alles terugplaatsen en telefoon opnieuw opstarten? Hiermee reset je de verbindingen.
Laat daarna, indien nodig, je toestel naar netwerken zoeken.
Zeker indien je niet meer op dezelfde plaats bent kan het zijn dat je geen verbinding hebt met een provider met een roaming-overeenkomst met KPN/Simyo. Door opnieuw te laten zoeken kan je uit het lijstje een provider zoeken die het wel doet.
Laat even weten of dit helpt, als dit geen resultaat geeft kan een moderator je simkaart een reset geven.
Succes
Het heeft niet geholpen nog geen internet
Dan even wachten op een moderator. Zij of hij kan kijken of alles bij Simyo goed staat voor jouw aansluiting en indien nodig de simkaart resetten.
Je leest hier dan verder wat te doen.
Je leest hier dan verder wat te doen.
Oke
Hoi Bassss,
Welkom op het Forum!
Oh, dat is balen! Ontzettend onhandig dat je niet kunt internetten in Denemarken. :(
Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je de optie 'Internet op je mobiel in het buitenland' al aan hebt staan. Om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk kunt internetten in het buitenland, heb ik deze optie voor je gereset. Ik zou je graag willen vragen om je telefoon even uit en aan te zetten. Op deze manier registreert je simkaart zich opnieuw met de juiste instellingen op het netwerk.
Wanneer het probleem blijft bestaan, dan kun je controleren of je de optie '(data)roaming' aan hebt staan op je telefoon. Staat deze optie al aan? Dan kun je het beste je internetinstellingen stap voor stap nalopen met behulp van onze Toestelhulp. Als je in het buitenland niet kunt internetten, dan komt dit namelijk vaak door verkeerde internetinstellingen. Het is belangrijk dat 'portalmmm.nl' is ingesteld als APN, 'KPN' als gebruikersnaam en 'GPRS' als wachtwoord.
Laat je mij weten of je internet nu werkt met de bovenstaande instructies?
@ Franswon, bedankt voor het meedenken!
Groetjes,
Asma
Welkom op het Forum!
Oh, dat is balen! Ontzettend onhandig dat je niet kunt internetten in Denemarken. :(
Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je de optie 'Internet op je mobiel in het buitenland' al aan hebt staan. Om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk kunt internetten in het buitenland, heb ik deze optie voor je gereset. Ik zou je graag willen vragen om je telefoon even uit en aan te zetten. Op deze manier registreert je simkaart zich opnieuw met de juiste instellingen op het netwerk.
Wanneer het probleem blijft bestaan, dan kun je controleren of je de optie '(data)roaming' aan hebt staan op je telefoon. Staat deze optie al aan? Dan kun je het beste je internetinstellingen stap voor stap nalopen met behulp van onze Toestelhulp. Als je in het buitenland niet kunt internetten, dan komt dit namelijk vaak door verkeerde internetinstellingen. Het is belangrijk dat 'portalmmm.nl' is ingesteld als APN, 'KPN' als gebruikersnaam en 'GPRS' als wachtwoord.
Laat je mij weten of je internet nu werkt met de bovenstaande instructies?
@ Franswon, bedankt voor het meedenken!
Groetjes,
Asma
Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart en nu doet het internet, bedankt
Veel plezier in Denemarken met een nu werkend internet.
Hoi Bas,
Wat fijn om te horen 😃 Geniet ervan!
Trek je aan de bel als je nog een andere vraag hebt?
@ Franswon, dankjewel voor je reactie!
Groetjes,
Jihane
Wat fijn om te horen 😃 Geniet ervan!
Trek je aan de bel als je nog een andere vraag hebt?
@ Franswon, dankjewel voor je reactie!
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.