Goedendag Simyo,
Ik heb sinds vandaag [16 juni] problemen met me mail.
Ik wilde op mijn werk me mail bekijken en er kwam in beeld te staan onjuiste gebruikersnaam of pop3/imap is niet ingeschakeld, en daarachter controleer uw account instellingen of neem contact op met de serviceprovider.
ik heb voor zover ik weet niet aan instellingen gezeten en op me laptop doet mijn mail het wel.
weet ook mijn wachtwoord niet meer [of niet juist ivm het probleem]]
Kunnen jullie mij helpen?
Bladzijde 1 / 1
Simyo is geen service provider op het gebied van email. Daarbij willen we best helpen maar je geeft niet aan om wat voor email account het gaat. Je kan er ook voor kiezen om hulp te vragen bij de provider van je email account.
Hoi Bbeen77,
Welkom op het Forum!
Ontzettend vervelend dat jij je mail niet meer kunt bekijken op je telefoon!
Het beste wat je kunt doen is je e-mail instellingen nalopen met behulp van onze Toestelhulp. Op deze manier zie je precies welke instellingen je waar kunt invoeren op je telefoon. Ik ben alleen wel bang dat het een lastige taak wordt om je e-mail opnieuw in te stellen als je niet meer beschikt over het wachtwoord.
Kun je proberen om een nieuw wachtwoord op te vragen?
@ Ray, bedankt!
Groetjes,
Asma
Welkom op het Forum!
Ontzettend vervelend dat jij je mail niet meer kunt bekijken op je telefoon!
Het beste wat je kunt doen is je e-mail instellingen nalopen met behulp van onze Toestelhulp. Op deze manier zie je precies welke instellingen je waar kunt invoeren op je telefoon. Ik ben alleen wel bang dat het een lastige taak wordt om je e-mail opnieuw in te stellen als je niet meer beschikt over het wachtwoord.
Kun je proberen om een nieuw wachtwoord op te vragen?
@ Ray, bedankt!
Groetjes,
Asma
Bedankt Asma voor je reactie , ik heb toestelhulp geprobeerd maar weet mijn emailprovider niet!! Heb dit mailadres al vanaf het begin dat ik me eerste telefoon kreeg en elke keer mee overgenomen naar het volgende nieuwe toestel (heb bbeen77@me.com ook niet zelf verzonnen toen) misschien reageerde mijn wachtwoord niet goed ivm een fout in de server?
Weet eigenlijk niet meer wat mijn opties nu nog zijn!?
Weet eigenlijk niet meer wat mijn opties nu nog zijn!?
Hoi bbeen77,
Wat vervelend dat jij je e-mailprovider niet weet. Klik hier om naar een artikel te gaan waarin meer duidelijk wordt over @me.com e-mailadressen.
Het lijkt dus op een Apple e-mailaccount en je zou als het goed is ook @icloud kunnen gebruiken.
Heb je wat aan deze informatie?
Groetjes,
Caspar
Wat vervelend dat jij je e-mailprovider niet weet. Klik hier om naar een artikel te gaan waarin meer duidelijk wordt over @me.com e-mailadressen.
Het lijkt dus op een Apple e-mailaccount en je zou als het goed is ook @icloud kunnen gebruiken.
Heb je wat aan deze informatie?
Groetjes,
Caspar
Wat fijn dat jullie allemaal meedenken.
Heb even geen tijd maar ga zeker naar dat artikel kijken Caspar. Alvast bedankt en je hoort het nog.
Groeten Bart
Heb even geen tijd maar ga zeker naar dat artikel kijken Caspar. Alvast bedankt en je hoort het nog.
Groeten Bart
Hoi bbeen77,
Graag gedaan! Laat het maar weten als je nog vragen hebt.
Groetjes,
Caspar
Graag gedaan! Laat het maar weten als je nog vragen hebt.
Groetjes,
Caspar
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.