Skip to main content

.

Sinds enige tijd kan ik - en sommige collega's, die ook een Simyo abo hebben - geen e-mail meer versturen, via 3G.

De betreffende e-mail blijft dan in "Uitgaande berichten" staan. Is er iets veranderd in de "smtp"- instelling?

Deze is nu: smtp.kpnmail.nl
Hoi,



Het kan kloppen dat je hier problemen mee hebt. Lees dit topic maar eens door.



Het is overigens niet heel verstandig om je email adres als onderwerp te gebruiken. Het is nu voor iedereen zichtbaar wat je kans op spam verhoogd.



Een moderator zal dit aanpassen zodra deze dit topic oppakt.
Bedankt voor je reactie. Ik had dit al gezien en wilde gaan bellen om deze topic te verwijderen!

Groet,

Theo
Topics worden niet verwijderd, andere klanten kunnen er misschien ook wat aan hebben.
Hebben de titel aangepast, nogmaals bedankt voor je reactie en je "oplossing" van ons probleem!
Graag gedaan 🙂
Hoi Theo51,



Welkom op het Simyo Forum.



Goed om te zien dat Raytje jou naar het antwoord heeft kunnen wijzen. Het is misschien niet het antwoord waarop je gehoopt had, maar je weet in ieder geval wat er aan de hand is 🙂 Laat je het weten als je hier verder nog vragen over hebt?



Voor andere vragen kun je uiteraard ook bij ons terecht.



@Raytje, bedankt voor je reactie!



Groetjes,

Angela

Reageer