Skip to main content

.

Ik ben gisteravond aangekomen op Curaçao.

Hoewel ik bellen en internetten in het buitenland uit heb staan in de Simyo App zag ik binnen een uur een rekening buiten mijn bundel van 8€22 staan op mijn Simyo.

Ik heb daarna ook mijn mobiele gegevens uit gezet op meer schade te voorkomen.

Ik neem aan dat de 8€22 gecompenseerd worden.

Ik heb in eerste instantie via de chat geprobeerd dit te melden maar het systeem zei steeds "sorry er ging iets fout"



Vriendelijke groet Theo van Duivenbooden
Wanneer had u die buitenland instellingen uitgezet?
Is intussen via Whatsapp opgelost.

Dank voor je snelle reactie.

Gaat intern verder komt waarschijnlijk omdat bij overgang naar ander land app pas reageerd als internet aanwezig is.

Zal dus in de App veranderd moeten worden.

Idee voor de ideeën bus van Simyo?

Met vriendelijke groet Theo
Hi Theo.vd,



Welkom op het Simyo Forum!



Lekker hoor, even naar het buitenland 🙂 Heb je een goede vlucht gehad?



Wat betreft de kosten voor gemaakt internet, er is vanuit ons inderdaad iets niet goed gegaan. De optie om internet in het buitenland te gebruiken stond uit, toch is er verbruik geweest. Fijn om te lezen dat mijn collega je goed heeft kunnen helpen. Verder nog vragen? Stel ze gerust.



Ik wil je nog heel veel plezier wensen op Curaçao! Ray bedankt voor je reactie :)



Groetjes,

Niels

Reageer