Door wegvallen van Wi-Fi is er op vrijdag 03 april 2015 2.6 GB data gedownload.
1 10/30/2012 21:40:48 Simyo klacht tegen misbruik internet ticket 270999
2 4/3/2015 13:58:00 Gygic updated pass word opgevraagd
3 4/3/2015 15:24:03 Simyo Waarschuwing 50% verbruik internet bundel
4 4/3/2015 15:26:00 Simyo Waarschuwing > 100% verbruik internet bundel
5 4/3/2015 15:26:03 Simyo Hoogverbruik, aansluiting geblokkeerd
6 4/3/2015 15:26:03 Simyo Hoogverbruik, mobiel nummer geblokkeerd.
De twee waarschuwing emails zijn uit mijn binnengekomen email box verwijderd??
Hoe kan dit? Ik weet dat je email kan terug trekken maar alleen als ze ongelezen zijn.?
Mijn verbruik is al jaren onder 500MB.
Waarom is bij de eerste waarschuwing mijn internet niet geblokkeerd om de klant te beschermen?
Ik vind deze rekening onterecht en hiertegen in beklag.
Bladzijde 1 / 1
Hoi pvd2707, welkom op ons forum.
In je gegevens kan ik inderdaad het hoogverbruik zien waardoor je nu geblokkeerd bent.
Ik wil graag als eerste in gaan op je laatste zin
Terwijl je in je eerste zin aangeeft
De rekening is terecht, aangezien er iets met je verbinding thuis mis is gegaan.
Nu is ticket 270999 een ticket uit 2012, ik zie niet helemaal wat deze te maken heeft met hetgeen er nu speelt.
Ik zie wel ticket 1072475 in je gegevens waarin het volgende wordt aangegeven:
Dat is best goed nieuws, want de kans dat je nu tegemoet gekomen wordt in de kosten is groot.
Dat zou overigens niet gedaan worden omdat het verbruik niet klopt, maar omdat we bij Simyo het vervelend vinden dat iemand zich zo rotschrikt van onverwachte kosten als dit.
Je geeft ook aan dat je de 50% en de 100% bundel verbruikt smsjes hebt gekregen. Dat is heel mooi. Die worden realtime verstuurd zodat je eventuele kosten kunt voorkomen.
Dit kan door de optie 'Internet op je mobiel' uit te zetten op Mijn Simyo. Wij doen dat niet voor je.
Volgens KPN is het 50% smsje verstuurd op 3 april om 13.25 en de 100% sms om 13.28. Vervolgens ben je om 17.26 eenzijdig geblokkeerd vanwege geregistreerd hoogverbruik.
Er worden géén mails gestuurd over je bundelverbruik, maar wél over het hoogverbruik.
Het is dus even afwachten wat onze financiële afdeling zegt over een tegemoetkoming, maar je bundel blijft sowieso volledig verbruikt. Al het internet wat je de rest van deze maand verbruikt als je weer gedeblokkeerd bent, kost dan €0,15 per MB.
Heb ik het zo duidelijk uitgelegd voor je?
In je gegevens kan ik inderdaad het hoogverbruik zien waardoor je nu geblokkeerd bent.
Ik wil graag als eerste in gaan op je laatste zin
Ik vind deze rekening onterecht en hiertegen in beklag.
Terwijl je in je eerste zin aangeeft
Door wegvallen van Wi-Fi is er op vrijdag 03 april 2015 2.6 GB data gedownload.
De rekening is terecht, aangezien er iets met je verbinding thuis mis is gegaan.
Nu is ticket 270999 een ticket uit 2012, ik zie niet helemaal wat deze te maken heeft met hetgeen er nu speelt.
Ik zie wel ticket 1072475 in je gegevens waarin het volgende wordt aangegeven:
Wij hebben uw verzoek tot coulance doorgezet naar de financiële afdeling. U ontvangt zo spoedig mogelijk een inhoudelijke reactie op uw bericht.
Dat is best goed nieuws, want de kans dat je nu tegemoet gekomen wordt in de kosten is groot.
Dat zou overigens niet gedaan worden omdat het verbruik niet klopt, maar omdat we bij Simyo het vervelend vinden dat iemand zich zo rotschrikt van onverwachte kosten als dit.
Je geeft ook aan dat je de 50% en de 100% bundel verbruikt smsjes hebt gekregen. Dat is heel mooi. Die worden realtime verstuurd zodat je eventuele kosten kunt voorkomen.
Dit kan door de optie 'Internet op je mobiel' uit te zetten op Mijn Simyo. Wij doen dat niet voor je.
Volgens KPN is het 50% smsje verstuurd op 3 april om 13.25 en de 100% sms om 13.28. Vervolgens ben je om 17.26 eenzijdig geblokkeerd vanwege geregistreerd hoogverbruik.
Er worden géén mails gestuurd over je bundelverbruik, maar wél over het hoogverbruik.
Het is dus even afwachten wat onze financiële afdeling zegt over een tegemoetkoming, maar je bundel blijft sowieso volledig verbruikt. Al het internet wat je de rest van deze maand verbruikt als je weer gedeblokkeerd bent, kost dan €0,15 per MB.
Heb ik het zo duidelijk uitgelegd voor je?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.