Hi simyo, ik ben al jaren een trouwe klant van jullie en let altijd op aan het eind van de maand als mijn mb’s bijna op zijn. Normaalgesproken krijg ik het bericht “je hebt 80% van je bundel verbruikt” en “je mb’s zijn op zijn”. Ik koop dan regelmatig mb’s bij. Nu heb ik deze keer dat laatste bericht niet ontvangen en ik schrik me rot nu ik een bericht ontvang vanwege “hoge buiten bundel kosten”. Ik moet € 131 bij betalen. Ik baal hier echt ontzettend van omdat ik gewoon mb’s had bij kunnen kopen, en voor mij is dit erg veel geld. Kunnen jullie me alsjeblieft verder helpen ? 😞
Bladzijde 1 / 1
Hi Nienke!
Welkom op het Simyo Forum!
Wat zonde dat dit gebeurd is! Je hoort die sms'jes gewoon te ontvangen natuurlijk. Ik zie dat je al contact hebt gehad met de klantenservice, maar ik zal dit meteen voor je oppakken. Je krijgt zo een privéberichtje van mij!
Ik spreek je zo!
Groetjes,
Jihane
Welkom op het Simyo Forum!
Wat zonde dat dit gebeurd is! Je hoort die sms'jes gewoon te ontvangen natuurlijk. Ik zie dat je al contact hebt gehad met de klantenservice, maar ik zal dit meteen voor je oppakken. Je krijgt zo een privéberichtje van mij!
Ik spreek je zo!
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.