Vanmorgen kreeg ik van Simyo een mailtje met de tekst;
Je dagbundel voor 06******** is afgelopen. Je kunt via Mijn Simyo (mijn.simyo.nl) een nieuwe bundel activeren.
Met vriendelijke groet,
Het Simyo team
Maar ik heb helemaal geen bundel geactiveerd.
Zijn er meerde die dit soort mailtjes krijgen zonder dat ze een product hebben afgenomen ?
Bladzijde 1 / 1
Je dagbundel voor 06******** is afgelopen. Je kunt via Mijn Simyo (mijn.simyo.nl) een nieuwe bundel activeren.
Met vriendelijke groet,
Het Simyo team
Maar ik heb helemaal geen bundel geactiveerd.
Zijn er meerde die dit soort mailtjes krijgen zonder dat ze een product hebben afgenomen ?
Hoi Jeroen Romijn,
Welkom op het forum!
Ik heb het voor je bekeken in het systeem. Ik zie dat je op 22-12-2013 een maandbundel hebt bestelt. Deze maandbundel is afgelopen. In de e-mail die hebt ontvangen staat echter dagbundel genoemd. Ik ga de tekst laten aanpassen van deze e-mail.
Excuses voor de verwarring 😞.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.