Ik heb onlangs een nieuwe telefoon gekocht en daarbij een vervangende SIM aangevraagd. Nu blijk ik hiermee geen verbinding met 4G te kunnen maken (wel 3G of H+). Ik heb het volgende gecontroleerd (van jullie FAQ):
Is je telefoon 4G ready?: Ja (Lenovo P2)
Zit je in een gebied waar 4G is? Ja, mijn werktelefoon heeft hier wel 4G
Heb je de 4G internet aangezet op Mijn Simyo?: Ja, vinkje staat aan
Is je APN 'portalmmm.nl'? Ja
Staat je netwerkmodus ingesteld op 4G? Hier staat LTE bij, wat bij mijn weten 4G is.
Kan iemand kijken wat er aan de hand is. Alvast bedankt.
Bladzijde 1 / 1
Telefoon als eens opnieuw herstart?
Ik heb trouwens ook die P2, niet voor lang meer trouwens. Maar ik kreeg de juiste APN vanzelf.
Na aanvinken 4G op je MijnSimyo dus wel even herstarten.
Ik heb trouwens ook die P2, niet voor lang meer trouwens. Maar ik kreeg de juiste APN vanzelf.
Na aanvinken 4G op je MijnSimyo dus wel even herstarten.
Ik heb de telefoon verschillende keren herstart. Vinkje 4G stond al aan, nu nog steeds. APN staat ook goed.
Heb je wel 3G?
Controleer je dekking hier >>https://www.kpn.com/4g/dekkingskaart.htm
Controleer je dekking hier >>https://www.kpn.com/4g/dekkingskaart.htm
Lees anders mijn eerste post. Kan iemand van Simyo dit aub verhelpen
Excuses overeen gelezen.
Hi Weadme,
Welkom op het Simyo Forum!
Wat jammer dat je geen 4G hebt! Ik lees dat je alle stappen netjes hebt uitgevoerd - dat scheelt. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik heb een reset uitgevoerd op je 4G-optie. Dat betekent dat ik de instelling opnieuw heb aangemeld op 't netwerk. Wil jij je toestel een kwartier uitzetten en daarna weer aandoen?
Maakt dit een verschil? Als niet, wil je dan je simkaart in een ander toestel stoppen en andersom? Zo kunnen we erachter komen waar de kern van het probleem zich bevindt.
Laat je 't weten?
Groetjes,
Jihane
Welkom op het Simyo Forum!
Wat jammer dat je geen 4G hebt! Ik lees dat je alle stappen netjes hebt uitgevoerd - dat scheelt. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik heb een reset uitgevoerd op je 4G-optie. Dat betekent dat ik de instelling opnieuw heb aangemeld op 't netwerk. Wil jij je toestel een kwartier uitzetten en daarna weer aandoen?
Maakt dit een verschil? Als niet, wil je dan je simkaart in een ander toestel stoppen en andersom? Zo kunnen we erachter komen waar de kern van het probleem zich bevindt.
Laat je 't weten?
Groetjes,
Jihane
Hoi Jihane. Zo te zien heb ik nu 4G. Bedankt!
Goed om te horen! Graag gedaan namens Jihane!
Groetjes,
Caspar
Groetjes,
Caspar
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.