Afgelopen dinsdag mijn nfc simkaart geactiveerd sinds gister geen 4g verbinding meer geeft steeds 3g aan gekeken naar de instellingen deze staan goed mijn vraag is wat kan het probleem merk toestel samsung galaxy s5 active.
Groetjes Cees van Straten.
Bladzijde 1 / 1
Hallo waterloo,
Welkom op het Simyo Forum.
Vervelend dat je 4G het niet doet.
Je kunt kijken of de ontvangst van 4G op je postcode voldoende is via deze link https://www.kpn.com/prive/mobiel/informatie/4g/dekkingskaart.htm
Ook kan er een storing of onderhoud op je postcode zijn, kijk hiervoor op deze link https://www.kpn.com/prive/mobiel/service/problemen-storingen.htm
Welkom op het Simyo Forum.
Vervelend dat je 4G het niet doet.
Je kunt kijken of de ontvangst van 4G op je postcode voldoende is via deze link https://www.kpn.com/prive/mobiel/informatie/4g/dekkingskaart.htm
Ook kan er een storing of onderhoud op je postcode zijn, kijk hiervoor op deze link https://www.kpn.com/prive/mobiel/service/problemen-storingen.htm
Hoi Cees,
Ook namens mij welkom op het forum.
Wat vervelend dat je geen 4G verbinding meer hebt. Ik heb voor de zekerheid maar even je internet gereset en opnieuw aangemeld op het netwerk. Kun je je toestel helemaal uitzetten voor vijf minuten en daarna weer aanzetten? Dan kunnen we kijken of het heeft geholpen!
@franswon lekker bezig weer!!
Groetjes,
Caspar
Ook namens mij welkom op het forum.
Wat vervelend dat je geen 4G verbinding meer hebt. Ik heb voor de zekerheid maar even je internet gereset en opnieuw aangemeld op het netwerk. Kun je je toestel helemaal uitzetten voor vijf minuten en daarna weer aanzetten? Dan kunnen we kijken of het heeft geholpen!
@franswon lekker bezig weer!!
Groetjes,
Caspar
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.