Kunnen jullie ervoor zorgen dat ik weer 4g heb? Ik betaal daar wel voor!
Bladzijde 1 / 1
Hoi N.Kokje,
Had je eerst wel goed bereik op dezelfde locatie? Als dit zo is dan is er kans op een storing of werkzaamheden aan de mast.
Als je altijd al een slechte verbinding had ligt het of aan de dekking (https://www.kpn.com/mobiel/4g/dekkingskaart.htm) of aan (de instellingen van) jouw toestel.
Voor storingen en werkzaamheden op het KPN mobiele netwerk kan je hier een kijkje nemen https://www.kpn.com/service/mobiel/problemen.htm
Had je eerst wel goed bereik op dezelfde locatie? Als dit zo is dan is er kans op een storing of werkzaamheden aan de mast.
Als je altijd al een slechte verbinding had ligt het of aan de dekking (https://www.kpn.com/mobiel/4g/dekkingskaart.htm) of aan (de instellingen van) jouw toestel.
Voor storingen en werkzaamheden op het KPN mobiele netwerk kan je hier een kijkje nemen https://www.kpn.com/service/mobiel/problemen.htm
Hoi N.Kokje,
Wat vervelend dat je 4G het niet doet! Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Ik heb je internetopties een reset gegeven. Kun je je telefoon ongeveer 10 minuten uitzetten? Daarna zou je internet weer moeten werken.
Mocht dit niet zo zijn, wil je dan even controleren of de instellingen in je telefoon goed staan? Je kunt dit doen met behulp van onze Toestelhulp. Ook raad ik je aan te controleren of de netwerkmodus goed staat. Als je gebruik maakt van 4G, hoort deze ingesteld te zijn op _LTE/GSM/WCDMA_ of _LTE/GSM/UMTS_ .
Als je 4G hierna nog steeds niet werkt, wil je dan een kruistest uitvoeren? Je stopt dan jouw simkaart in een andere telefoon, en een andere simkaart in jouw telefoon. Zo kunnen we zien of het probleem bij de simkaart of bij de telefoon ligt. Dan kunnen we je gerichter helpen ;)
Laat je me weten of het gelukt is?
Groetjes,
Samantha
@franswon Bedankt voor het meedenken 🙂
Wat vervelend dat je 4G het niet doet! Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Ik heb je internetopties een reset gegeven. Kun je je telefoon ongeveer 10 minuten uitzetten? Daarna zou je internet weer moeten werken.
Mocht dit niet zo zijn, wil je dan even controleren of de instellingen in je telefoon goed staan? Je kunt dit doen met behulp van onze Toestelhulp. Ook raad ik je aan te controleren of de netwerkmodus goed staat. Als je gebruik maakt van 4G, hoort deze ingesteld te zijn op _LTE/GSM/WCDMA_ of _LTE/GSM/UMTS_ .
Als je 4G hierna nog steeds niet werkt, wil je dan een kruistest uitvoeren? Je stopt dan jouw simkaart in een andere telefoon, en een andere simkaart in jouw telefoon. Zo kunnen we zien of het probleem bij de simkaart of bij de telefoon ligt. Dan kunnen we je gerichter helpen ;)
Laat je me weten of het gelukt is?
Groetjes,
Samantha
@franswon Bedankt voor het meedenken 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.