Skip to main content

.

Hallo,



Vorige maand heb ik mijn bundel omgezet naar een 4GFlex bundel.

Ik heb een Iphone 6s en alle instellingen bij APN e.d staan goed.

Ook al een aantal malen reset gedaan maar helaas nog steeds geen 4G.

In mijn beeldscherm blijft maar KPN NL 3G staan.

Uit frustratie vandaag een nieuwe Simyo simkaart in de telefoon gedaan(had gelezen dat het daar ook aan kon liggen als de andere te oud was)

Nog geen succes....

Alle instellingen gecontroleerd met de telefoon van mijn vrouw.

Die heeft precies dezelfde telefoon maar die zit rechtstreeks bij KPN.

Die heeft dus wel KPN NL 4G in het beeld staan.

In mijn Simyo staat bij mijn bundel ook dat ik 4G flex heb.

Internetten kan ik wel gewoon maar dan alleen via 3G.

Betaal nu dus al bijna een maand voor deze aangepaste bundel maar heb er nog geen plezier van gehad.

Wie kan mij hier verder mee helpen?



M.v.g Andre
Hoi Volkswagen,



Welkom op het Simyo forum! :D



Ik vind het heel vervelend dat je je 4G bundel niet aan de praat krijgt. Heel goed dat je je APN-instellingen hebt gecontroleerd, en dat je zelfs al een nieuwe simkaart besteld hebt.



Ik zie in je internetinstellingen dat je 4G instellingen niet helemaal goed staan. Deze heb ik nu voor je goed gezet. Wil je je telefoon even uit- en aan zetten? Dan moet je wel gebruik kunnen maken van je 4G bundel.



Mocht dit niet zo zijn, wil je dan even kijken of 4G op je telefoon ingeschakeld staat? Dit kun je doen bij Instellingen > Mobiel Netwerk > Opties Mobiele data > Gesprekken en data.



Als je 4G dan nog steeds niet werkt, wil je dan jouw simkaart in de telefoon van je vrouw stoppen, en de simkaart van je vrouw in jouw telefoon? Zo kunnen we zien of het probleem veroorzaakt wordt door de simkaart, of dat er in iets in de telefoon nog niet helemaal goed staat.



Laat je het weten of het is gelukt?



Groetjes,

Samantha
Hallo Samantha,



Ik heb de telefoon nu inmiddels opnieuw opgestart en het lijkt nu goed te zijn.

Ik krijg nu 4G in mijn scherm.

Dus het lijkt goed!!!

Ga het de komende tijd even proberen of het zo blijft.

Mocht het niet het geval zijn dan hoor je weer van mij.

In ieder geval bedankt voor de snelle reactie en het goed zetten van de instellingen.



Groetjes Andre
Hoi Volkswagen,



Wat ontzettend fijn dat het werkt! 🙂 We houden het samen in de gaten. Mocht er iets misgaan in de toekomst, dan gaan we dat meteen oplossen.



Laat je 't weten als je nog andere vragen hebt?



Groetjes,

Jihane

Reageer