Hoi hoi.....ik heb lange tijd niets moeten vragen.....Nu is het zover....
Gisteren heb ik omgesteld op 4G.....
Bij APNs is het groene puntje bij KPN 4G Internet
.....zover zo goed....
Mijn netwerk is heel weinig te zien.... het kleinste puntje is maar even zichtbaar....!!
En dat baart mijn zorgen.....
Heb ik het goed gedaan of moet ik iets anders doen?
groetjes een blonde oudere dame........
Bladzijde 1 / 1
Ik mag er vanuit gaan dat de APN via toestelhulp goed staat(?).
Telefoon een keer uit en weer aan, mobiele netwerken aan op telefoon.
Groetjes van een (zwart) forumpaerdjuh...:)
Telefoon een keer uit en weer aan, mobiele netwerken aan op telefoon.
Groetjes van een (zwart) forumpaerdjuh...:)
Poe poe.....heb het 3x moeten doen en nog ben ik niet uit.....Bij een van de laatsten aanwijzingen ( 24/25) moet ik op- gereed- gaan......Dat heb ik niet !!!!! Dus weer alles van begin aan.....Kom er niet uit.....:(
eh....ja ...en aan en uit gezet....
En nu???
eh....ja ...en aan en uit gezet....
En nu???
Geef even aan welke telefoon je hebt dan kijk ik mee. Maar als je dat niet hebt - gereed -, lijkt het me, instellingen invoeren, dan terug naar startpagina (home toets onderaan) daarna telefoon uit en weer aan.
**edit
In 1 van je topics zag ik Samsung S4 klopt dat? Ik kijk alvast ff.
Bij toestelhulp Simyo zie ik idd GEREED.
Bij toestelhulp van KPN zag ik onderin het scherm...OPSLAAN.
**edit
In 1 van je topics zag ik Samsung S4 klopt dat? Ik kijk alvast ff.
Bij toestelhulp Simyo zie ik idd GEREED.
Bij toestelhulp van KPN zag ik onderin het scherm...OPSLAAN.
Ja....S4 I 9505......
Bij KPN zie ik Opslaan zoals gemeld !
https://www.kpn.com/service/mobiel/problemen/toestelhulp.htm#!/device/samsung/galaxy-s4-ve-4g-gt-i9515/topic/internet/handmatig-instellen/1
*edit CORRECTIE
https://www.kpn.com/service/mobiel/problemen/toestelhulp.htm#!/device/samsung/i9505-galaxy-s-iv-lte/topic/internet/handmatig-instellen/1
Wat jij bedoelt gaat om de startpagina van je standaard browser, dit hoeft niet perse, je kunt dat later instellen in de instellingen van je (standaard)browser Chrome.
Het belangrijkste is de APN opslaan en dan toestel uit en weer aan.
https://www.kpn.com/service/mobiel/problemen/toestelhulp.htm#!/device/samsung/galaxy-s4-ve-4g-gt-i9515/topic/internet/handmatig-instellen/1
*edit CORRECTIE
https://www.kpn.com/service/mobiel/problemen/toestelhulp.htm#!/device/samsung/i9505-galaxy-s-iv-lte/topic/internet/handmatig-instellen/1
Wat jij bedoelt gaat om de startpagina van je standaard browser, dit hoeft niet perse, je kunt dat later instellen in de instellingen van je (standaard)browser Chrome.
Het belangrijkste is de APN opslaan en dan toestel uit en weer aan.
Zoo....heb je link gevolgd...APNs opslaan.....nu wacht ik af....of iets verandert ....
Heel hartelijk dank ....fijn dat je het voor mijn wilde uitzoeken...
Ben heel erg blij met je hulp!!!
Fijne avond nog en mss tot ziens......
groetjes rooosje47 😃
Heel hartelijk dank ....fijn dat je het voor mijn wilde uitzoeken...
Ben heel erg blij met je hulp!!!
Fijne avond nog en mss tot ziens......
groetjes rooosje47 😃
Nog een kleine nacontrole.
Flex 4G staat aan op mijn simyo(?).
Internet staat aan bij instellingen, netwerkinstellingen op mijn simyo?
Toestel, mobiel netwerken. (Instellingen), netwerkmodus automatisch 2G/3G/4G. Of...
GSM/WCDMA/LTE (4G)
Je hebt sim only dat heb ik nagekeken..
Houdoe, fijne avond nog:)
Friesian.
Flex 4G staat aan op mijn simyo(?).
Internet staat aan bij instellingen, netwerkinstellingen op mijn simyo?
Toestel, mobiel netwerken. (Instellingen), netwerkmodus automatisch 2G/3G/4G. Of...
GSM/WCDMA/LTE (4G)
Je hebt sim only dat heb ik nagekeken..
Houdoe, fijne avond nog:)
Friesian.
Hoi Rooosje47,
Wat leuk om je weer op het forum terug te zien :)
Wel jammer dat het niet helemaal goed lijkt te gaan met je 4G. Ik kan uit je berichtje helaas niet zo goed opmaken wat het probleem precies is. Krijg je geen 4G verbinding? Of is het netwerkbereik slechter geworden?
Als je geen 4G verbinding krijgt, kunnen we dat als volgt oplossen. Ik zie dat de 4G instellingen van je simkaart juist staan. Je telefoon is ook geschikt voor 4G. Friesian heeft je al geholpen met de APN instellingen van je telefoon. Als het goed is, staan deze nu juist ingesteld. Heb je 4G ook al aangezet in je telefoon? Je kunt dit nakijken door naar Instellingen > Netwerken > Mobiele netwerken > Netwerkmodus te gaan. Zorg ervoor dat deze op de modus met LTE staat. Zet daarna je telefoon even aan en uit. Heb je nu wel een 4G verbinding?
Of werkt 4G al wel, maar merk je dat je niet meer zoveel streepjes hebt bij je bereik? In principe heeft het aantal streepjes bij je bereik geen invloed op het bereik zelf. Als je hierbij wel klachten hebt, kun je me dan uitleggen wat de klachten precies zijn? Ben je bijvoorbeeld slechter bereikbaar geworden? Kun je zelf nog wel bellen? Is de kwaliteit van je gesprekken slechter geworden?
Ik hoor het graag van je :)
Groetjes,
Samantha
@Friesian, Heel erg bedankt voor je hulp 🙂
Wat leuk om je weer op het forum terug te zien :)
Wel jammer dat het niet helemaal goed lijkt te gaan met je 4G. Ik kan uit je berichtje helaas niet zo goed opmaken wat het probleem precies is. Krijg je geen 4G verbinding? Of is het netwerkbereik slechter geworden?
Als je geen 4G verbinding krijgt, kunnen we dat als volgt oplossen. Ik zie dat de 4G instellingen van je simkaart juist staan. Je telefoon is ook geschikt voor 4G. Friesian heeft je al geholpen met de APN instellingen van je telefoon. Als het goed is, staan deze nu juist ingesteld. Heb je 4G ook al aangezet in je telefoon? Je kunt dit nakijken door naar Instellingen > Netwerken > Mobiele netwerken > Netwerkmodus te gaan. Zorg ervoor dat deze op de modus met LTE staat. Zet daarna je telefoon even aan en uit. Heb je nu wel een 4G verbinding?
Of werkt 4G al wel, maar merk je dat je niet meer zoveel streepjes hebt bij je bereik? In principe heeft het aantal streepjes bij je bereik geen invloed op het bereik zelf. Als je hierbij wel klachten hebt, kun je me dan uitleggen wat de klachten precies zijn? Ben je bijvoorbeeld slechter bereikbaar geworden? Kun je zelf nog wel bellen? Is de kwaliteit van je gesprekken slechter geworden?
Ik hoor het graag van je :)
Groetjes,
Samantha
@Friesian, Heel erg bedankt voor je hulp 🙂
Hoi Samantha.....nu pas je briefje gezien....
Mijn netwerk staat op LTE en mijn netwerk op KPN 4 G Internet
portaalmmm.nl...dus niet op simyo zoals Friesian het vroeg ....
En nog steeds ben ik geïrriteerd omdat maar het laatste puntje
te zien is.....Maar je zij dat dit niet zo belangrijk was.....
Ik kan tot nu niet zeggen of ik slechter bereikbaar ben ....omdat
ik alles per whatts app doe....
Ik zie wel als ik op vakantie ben hoe het loopt.....
bedankt voor je moeite...
groetjes Rooosje47
Mijn netwerk staat op LTE en mijn netwerk op KPN 4 G Internet
portaalmmm.nl...dus niet op simyo zoals Friesian het vroeg ....
En nog steeds ben ik geïrriteerd omdat maar het laatste puntje
te zien is.....Maar je zij dat dit niet zo belangrijk was.....
Ik kan tot nu niet zeggen of ik slechter bereikbaar ben ....omdat
ik alles per whatts app doe....
Ik zie wel als ik op vakantie ben hoe het loopt.....
bedankt voor je moeite...
groetjes Rooosje47
Rooosje47
portalmm.nl stond al in de link.
Flex 4G zo heet het bij simyo, flexibel.
Ter info 1 balkje bij 4G is qua verbinding net zo goed als 3 balkjes bij 4G.
Voor tekstberichten van WhatsApp zal 4G niet HET verschil maken groot doen maken.
portalmm.nl stond al in de link.
Flex 4G zo heet het bij simyo, flexibel.
Ter info 1 balkje bij 4G is qua verbinding net zo goed als 3 balkjes bij 4G.
Voor tekstberichten van WhatsApp zal 4G niet HET verschil maken groot doen maken.
Bedankt Friesian. ....
Fijne dag nog en geniet van het heerlijke weer. ...
Groetjes rooosje47
Fijne dag nog en geniet van het heerlijke weer. ...
Groetjes rooosje47
Hi Rooostje47,
Ik snap goed dat je het moeilijk te peilen vindt hoe je bereik is. Laat je het ons weten als je wel een bevinding hebt gedaan?
@ Friesian, dank voor je hulp!
Groetjes,
Jihane
Ik snap goed dat je het moeilijk te peilen vindt hoe je bereik is. Laat je het ons weten als je wel een bevinding hebt gedaan?
@ Friesian, dank voor je hulp!
Groetjes,
Jihane
Ho ff lui....zie een tiepvoatjuh mijnerzijds...
Ter info 1 balkje bij 4G is qua verbinding net zo goed als 3 balkjes bij 3G.
Ter info 1 balkje bij 4G is qua verbinding net zo goed als 3 balkjes bij 3G.
Ha, precies! Dank voor je verbetering, Friesian 🙂
Groetjes,
Jihane
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.