Goedemorgen Simyo,
Ik ben sinds 2016 lid bij jullie en heb geen enkele klacht ervaren in al die jaren. Tot gisteravond, waarvoor ik wel degelijk alarm wil slaan.
Ik ben mij KAPOT geschrokken. Ik ben me van geen kwaad bewust hoe dit (zo snel) heeft kunnen gebeuren.. Ik heb gisteravond rond 18:06u een sms'je gekregen dat ik 80% van mijn bundel zou hebben verbruikt van mijn 6000MB. Ik zou dus nog rond de 1200MB over hebben.
Vervolgens kreeg ik om 18:35u ineens een e-mail met de mededeling dat mijn simkaart geblokkeerd werd, omdat ik kosten zou hebben gemaakt van minimaal €250. Eenmaal op wifi gekeken wat het daadwerkelijke bedrag zou zijn:
Mijn bundel: €13. Kosten buiten mijn bundel: €1286,02.
Totaal €1299,02!! binnen een half uur!!
Ik betaal altijd netjes mijn maandelijkse kosten van €13 en wanneer ik een waarschuwing krijg dat mijn bundel voor 80% verbruikt is koop ik zo nodig netjes een extra MB bundel. Ik check ook regelmatig mijn verbruik om bovenstaande te voorkomen..
Hoe is dit in hemelsnaam mogelijk? Dit kan toch niet de bedoeling zijn? Dit enorme bedrag kan ik gewoon niet betalen.
Ik wil heel graag weten wat hier een oplossing voor kan zijn.
Ik hoor graag van u,
Met vriendelijke groet,
Sharon