@Lottevdb Dit is erg vervelend. Een moderator (= Simyo medewerker) zal dit oppakken en je vragen hem of haar een prive bericht te zenden voor een eventuele oplossing.
Hoi Lottevdb,
Ontzettend vervelend dat je geen sms'jes hebt gehad, ik kijk graag even met je mee hoe dat zit! Kun je mij een privébericht sturen met jouw adresgegevens? Normaal gesproken hoor je gewoon een sms te ontvangen wanneer jouw bundel voor 80% en 100% is verbruikt. Maar als je gebruik maakt van WiFi zou dat natuurlijk sowieso niet moeten, heb je de instellingen al gecheckt of de wifi assistentie toevallig aan staat?
Groetjes,
Daisy
hetzelfde is mij over komen buiten bundel inter netten, maar voor zo ver ik wist was ik niet aan het internetten maar julle zeiden van wel . ik wist niet beter dat ik op wifi zat. . maar ben wel geblokkeerd door jullie. en een hele hoge rekening!!!!!!!! Balen.!!!!!!!!!
Hoi lolkje65,
Welkom op ons forum!
We vinden het erg vervelend dat je zo verrast bent door de in rekening gebrachte kosten.
Volgens onze gegevens heb je geen internetbundel, dus dan kunnen we je niet waarschuwen bij 80% of 100% verbruik. We hebben je wel SMS’jes gestuurd als waarschuwing dat je aan het internetten was zonder bundel. Heb je die SMS’jes over het hoofd gezien?
Als je geen gebruik wilt maken van mobiel internet, dan adviseren we je om je internetoptie uit te schakelen via Mijn Simyo.
Heb je hier nog vragen over? Reageer dan even op dit bericht
Groetjes,
Bas