Goedemorgen,
Een week geleden ben ik mij kapot geschrokken omdat ik mijn telefoon niet meer kon gebruiken.. Blijkbaar is er tijdens mijn bezoek aan een goede vriend dik 1500MB aan internet gebruikt buiten mijn bundel… Helaas kwam ik hier pas thuis achter toen ik mijn kleinzoon heb geprobeerd te bellen omdat de bel van mijn appartement stuk was. Helaas was het kwaad al geschied en was mijn simkaart al geblokkeerd. Na dat ik eindelijk binnen was kwam ik tot de ontdekking dat er in ieder geval al €100 euro moest worden betaald om de simkaart weer te deblokkeren en dat er daarna nog een rekening van €200 + zou volgen voor de te veel gebruikte data. Na heel veel pogingen om mijn simkaart weer te deblokkeren (wat eindelijk wel gelukt is maar omdat ik op leeftijd ben niet alles goed begrijp heel veel langer heeft geduurd dan dat ik had gehoopt) ben ik vervolgens met hartklachten door de ambulance opgehaald…
In mijn gehele klant geschiedenis bij Simyo ben ik nooit over mijn data bundel heen gegaan en doe ik mijn best om hier zo goed mogelijk aan te denken. Mijn kleinzoon heeft mijn telefoon nu ook zo ingesteld dat het in de toekomst niet nogmaals kan gebeuren (hoop ik) daarnaast zou ik het heel fijn vinden dat er een optie komt om de data te blokkeren zodra deze verbruikt is zodat mijn kleindochter, aan wie ik ook een simkaart heb gegeven, niet het zelfde kan gebeuren. van dit alles heb ik nog steeds medische klachten en zou graag samen met Simyo in contact willen komen om te kijken of er nog iets voor mij kan worden gedaan!
Ik zou het heel fijn vinden als iemand van Simyo mij een prive bericht zou kunnen sturen om te kijken wat er nog mogelijk is. ik ben al jaren trouwe klant en zoals al eerder gezegd ben ik nooit een misstap vergaan en zou dus graag willen kijken naar een oplossing.
Met vriendelijke groet,
J. Deelstra