Skip to main content

.

Ongelofelijk ineens staat er meer dan €300 kosten buiten de bundel gemaakt en mijn nummer si geblokkeerd.

Tot gisteravond niets aan de hand. Telkens goede ervaringen met Simyo zelden of een enkele keer een paar euro over de bundelkosten.  Ineens zie ik een mail dat ik meer dan € 300 euro moet betalen.

Ik heb een film gekeken (Netflix) zonder dat ik in de gaten had dat wifi uitgeschakeld was.

Bij deze verzoek ik Simyo om coulance.

Groet Theo 

Gelukkig weet je waar het aan ligt, dus hoef ik dit blog eigenlijk niet te noemen. Wel raad ik aan dat je dit blog eens leest! Daarin staan tips om bijvoorbeeld op sommige toestellen een datalimiet in te stellen of bijvoorbeeld mobiel internet (op de achtergrond) voor sommige apps te blokkeren.

Een moderator (= Simyo medewerker) zal vandaag of morgen contact opnemen om de financiële kant te bekijken.


Hoi Theo,

 

Super balen dat je zulke hoge kosten hebt gemaakt. Ik zie dat je inmiddels bent geholpen door mijn collega, mocht ik je ergens anders mee kunnen helpen dan hoor ik het graag.

 

Thanks Groentjuh!

 

Groetjes,

Daisy


Reageer