Bij voorbaat dank! En ik zal wat beter opletten voortaan!
Welkom op het Simyo Forum!
Dat is geen fijne verrassing natuurlijk! Goed dat je even aan de bel trekt. Die sms-berichten had je gewoon moeten ontvangen. Ik ga voor je uitzoeken wat er gebeurd is, en ik stuur je zo meteen een privébericht!
Groetjes,
Jihane
Beste Simyo,
Ik betaal het abonnement 14 euro/maand van mijn zoon altijd netjes. Nu zie ik tot mijn grote schrik voor Oktober een bedrag van 290,21 euro staan en is zijn nummer geblokkeerd. Help! Ik kan dit bedrag niet missen en mijn zoon helemaal niet. Ik heb mijn zoon al op zijn donder gegeven, maar hij is zich van geen kwaad bewust. Hij vertelde wel dat hij de laatste tijd soms geen wifi verbinding meer had. De kosten zijn 25, 26 en 28 oktober gemaakt. Dus die periode klopt wel.
Kunnen jullie ons aub helpen?
Mvg, Boudewijn
Hoi Boudewijn,
Wat vervelend dat je zo verrast bent door de in rekening gebrachte kosten!
De kosten zijn wel terecht natuurlijk, maar ik snap dat het niet de bedoeling was om het zo ver op te laten lopen. Ik stuur je even een privébericht over hoe we dit gaan fixen! Komt goed
Kan ik verder nog iets voor je doen?
Groetjes,
Bas
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.