Hallo @riet77 je kunt morgen de klantenservice bellen en een betalingsregeling proberen te treffen.
Succes.
P.S. is na het overlijden wel het contract op naam van je dochter gezet?
Hoi @riet77,
Bedankt voor je bericht. Jammer om te horen dat er extra kosten zijn gemaakt buiten je bundel vanwege internetverbruik!
Wij zijn bij Simyo transparant over het feit dat wij geen dataplafond hebben. Wij sturen om deze reden altijd twee waarschuwing sms’jes bij 80% en 100% verbruik van de internetbundel. Deze sms’jes komen rechtstreeks vanaf het netwerk en zijn altijd leidend. In de laatste sms geven wij ook duidelijk aan wat vanaf dat moment het tarief is (€ 0.15 per MB) en dat het verstandig is om het internet uit te zetten of een internetbundel bij te kopen. Vanuit Simyo doen wij ons best om onze klanten op tijd te waarschuwen. Als je binnen korte tijd hoge kosten hebt gemaakt buiten je bundel, dan blokkeren wij je simkaart uit voorzorg. Je kunt je simkaart daarna deblokkeren door een aanbetaling via Mijn Simyo te doen en je telefoon daarna opnieuw op te starten.
Op onze website hebben wij een blog met handige internetbesparingstips, ik raad aan om dit goed door te lezen. Mocht je dochter een Android telefoon hebben, dan lijkt het mij een goed idee om een datalimiet in de telefoon in te stellen.
Wij kunnen het ons voorstellen dat deze kosten niet bewust gemaakt zijn. Ik wil daarom graag met je meekijken wat wij hier aan kunnen doen. Zou je mij een privébericht willen sturen met je persoonlijke gegevens? Ik kan voor nu nog niks beloven, maar wij kunnen samen naar de mogelijkheden kijken :).
Bedankt voor je hulp @JanD!
Groetjes,
Roeqajja
Morgen @riet77 - Riet, dochter.
Gecondoleerd met het verlies en sterkte gewenst met het verwerken….…
Bedankt voor het medeleven en de tips.
Simyo heeft het ontzettend netjes met ons opgepakt en opgelost!
Simyo bedankt!!!!!
Hoi @riet77,
Bedankt voor je reactie. Ik ben blij om te horen dat je tevreden bent met de oplossing!
Ik wens je nog een hele prettige dag verder .
Groetjes,
Roeqajja