Hallo Simyo
Ik had vorige maand een nieuwe telefoon gekocht en blijkbaar heb ik mijn Wifi wachtwoord voor een tijdje niet goed ingesteld. Hierdoor heb ik in Augustus veel kosten buiten mijn bundel gemaakt (€ 343,87 om precies te zijn). Dat was schrikken maar ik besef ook wel dat dit natuurlijk mijn eigen schuld was. Ik had ook netjes van jullie een sms ontvangen. Wel heb ik gelezen dat bij hoog gebruik internet soms wel word afgesloten maar misschien was ik net onder de grens. Dat had toch wel wat gescheeld.
Mijn vraag is of jullie toch (eenmalig) iets aan de hoge kosten zou kunnen doen?
Met vriendelijke groet,
Martin
Bladzijde 1 / 1
Hoi Martin,
Welkom op het Simyo Forum!
Logisch dat je daarvan geschrokken bent! Het scheelt al een hele hoop dat je weet waar het verbruik vandaan komt! Ik ga overleggen met mijn collega's, en ik stuur je zo een privébericht over die kosten, goed?
Groetjes,
Jihane
Welkom op het Simyo Forum!
Logisch dat je daarvan geschrokken bent! Het scheelt al een hele hoop dat je weet waar het verbruik vandaan komt! Ik ga overleggen met mijn collega's, en ik stuur je zo een privébericht over die kosten, goed?
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.