ik heb sinds 4 januari een 1 jaar contract afgesloten en internet deed het wel tot gister. heb nog genoeg mb's .Â
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum Ayla,
Volgens onze gegevens heb je vandaag weer gebruik gemaakt van internet op je mobiel via ons netwerk. Het toestel uit/aan zetten is vaak al een oplossing. Anders is het raadzaam om de juiste instellingen opnieuw in te stellen. In dit topic kun je per besturingssysteem de instellingen terug vinden.
Groetjes,
Alex
Volgens onze gegevens heb je vandaag weer gebruik gemaakt van internet op je mobiel via ons netwerk. Het toestel uit/aan zetten is vaak al een oplossing. Anders is het raadzaam om de juiste instellingen opnieuw in te stellen. In dit topic kun je per besturingssysteem de instellingen terug vinden.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.