Ik heb mijn Galaxy S5 stap voor stap ingesteld zoals in het forum aangegeven, maar hij blijft toch 3G aangeven.
Volgens de dekkingskaart zit ik in een donkergroen gebied (iets westelijk van Rotterdam).
Misschien dat na mijn "huiswerk" een netwerk-reset de uiteindelijke oplossing is.
Dank alvast. Gr. Hans'
Bladzijde 1 / 1
Staat je telefoon ingesteld op de hoogste voorkeursnetwerktype? Je kunt dat zien bij de instellingen voor je mobiele netwerk.
Telefoon al eens 10 minuten uitgezet alvorens hem weer in te schakelen.
Telefoon al eens 10 minuten uitgezet alvorens hem weer in te schakelen.
Dank voor jouw reactie., Ray.
Bij de mobiele instellingen staat mijn toestel ingesteld op 4G/3G/2G (automatisch verbinden).
En ook nadat het toestel 20 minuten uitgeschakeld is geweest en opnieuw opgestart blijf ik keurig 3G in de statusbalk krijgen.
Kortom, het lijkt erop dat Simyo aan de bak mag voor een netwerkreset.
Nogmaals dank voor jouw reactie.
Groeten, Hans
Bij de mobiele instellingen staat mijn toestel ingesteld op 4G/3G/2G (automatisch verbinden).
En ook nadat het toestel 20 minuten uitgeschakeld is geweest en opnieuw opgestart blijf ik keurig 3G in de statusbalk krijgen.
Kortom, het lijkt erop dat Simyo aan de bak mag voor een netwerkreset.
Nogmaals dank voor jouw reactie.
Groeten, Hans
Hoi pa3esz,
Welkom op 't forum :)
Wat vervelend dat je 4G niet werkt. Je instellingen staan in ieder geval goed! Jammer dat het nog niet werkt.
Ik heb je internet en je 4G gereset, waarmee de instellingen worden vernieuwd. Doe even je toestel voor 10 minuten uit en kijk of je 4G nu wel werkt! Ik hoor graag van je.
@Ray bedankt voor je hulp!
Groetjes,
Caspar
Welkom op 't forum :)
Wat vervelend dat je 4G niet werkt. Je instellingen staan in ieder geval goed! Jammer dat het nog niet werkt.
Ik heb je internet en je 4G gereset, waarmee de instellingen worden vernieuwd. Doe even je toestel voor 10 minuten uit en kijk of je 4G nu wel werkt! Ik hoor graag van je.
@Ray bedankt voor je hulp!
Groetjes,
Caspar
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.