Skip to main content

.

Goedemiddag,



Inmiddels bijna een jaar tevreden simyo gebruiker, en zo tevreden dat ik sinds deze maand met een jaar heb verlengd in plaats van de maandelijkse variant.



Echter heb ik sinds een week dat mijn telefoon constant 2g/edge pakt in plaats van 3g waar ik voorheen altijd volle bak 3g had. Toestel is gelijk gebleven, heb hem met een andere simkaart van andere provider getest (t-mobile) en die werkt dan wel op 3g.



Zijn er werkzaamheden aan het netwerk van KPN oid?



Beetje vervelend als ik een jaar met 2g moet uitzingen ;)



Nog ter aanvulling, het gaat echt om de stad Groningen. 3g dekking zou hier volgens de kaart van KPN gewoon goed moeten zijn...
Hoi Petros2108,



Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent met je Simyo aansluiting :$



Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je enkel kunt internetten over 2G/ Edge. Er zijn helaas meerdere klanten die hier last van hebben, en daarom hebben wij dit reeds doorgezet naar onze netwerkspecialisten. Zij hebben bevestigd dat er een aantal klanten is met een Edge- in plaats van 3G-verbinding. Momenteel wordt er druk onderzocht wat de oorzaak is en we hopen dit zo snel mogelijk op te lossen.



Mijn excuses voor het ongemak! Zodra ik een terugkoppeling van KPN ontvang, laat ik het weten.



Groetjes,

Sean
Ik heb weer 3g bereik, kijk nog even aan in hoeverre het stabiel is maar het is hoopvol!
Hoi petros2108,



Super dat je weer bereik hebt! Wanneer je toch weer problemen krijgt, horen we van je.



Groetjes,

Caspar

Reageer