Hoe kan ik zien waaraan de bundel opgaat
Dat kun je zien via de stappen in dit blog. Als verdere tip geef ik ook dit blog.
Hoi Jan,
Welkom op het Simyo Forum!
Het is natuurlijk nooit leuk om verrast te worden door zo'n hoge rekening! Daarom is het zeker verstandig dat je contact hebt opgenomen! Het is ten eerste erg belangrijk dat we voorkomen dat dit nog een keer gebeurt. Daarom zou ik je willen vragen om dit blog goed door te nemen. Zoals Groentjuh ook aangaf is dit blog inderdaad erg handig om er achter te komen waaraan de MB's op zijn gegaan.
Wij sturen ook altijd 2x een sms ter waarschuwing. De eerste sms als er 80% van de internetbundel is verbruikt en de 2e sms bij 100% verbruik van de internetbundel. Deze sms’jes zijn realtime, dus het is altijd verstandig om hier direct naar te handelen. Verder kun je jouw verbruik ook in de gaten houden met onze Mijn Simyo app.
Laat je weten of dit is gelukt? Dan zullen we voor je nagaan of er iets mogelijk is mbt tot de gemaakte kosten.
Bedankt voor je hulp Groentjuh!
Groetjes,
Tessanne
Dag Tessanne,
Bedankt voor je reactie!
Ik krijg wel een vaker een bericht dat mijn bundel bijna op is en dan koop ik mb’s bij. Afgelopen maand heb ik een aantal dagen mijn 4g uitgezet zodat ik niet over mijn bundel zou gaan omdat ik dat bericht heb gekregen. Maar toen ik keek was er al 3000mb teveel gebruikt.
Ik hoop dat er iets geregeld kan worden met de kosten.
Met vriendelijke groet,
Jan Baltussen
Hoi Jan,
Heb je inmiddels kunnen achterhalen waaraan de mb's zijn verbruikt? Om dit in de toekomst te voorkomen. Als je mij een privébericht stuurt met jouw adresgegevens kan ik even met je mee kijken naar de kosten en wat ik daarin kan beteken.
Groetjes,
Daisy