Vandaag keek ik op de simyo app en zag ik dat ik ineens uit het niets 300 MB over mijn internetbundel heen ben gegaan. Er staat dat ik 1 dag heel veel MB heb gebruikt, maar zover ik kan vinden klopt dit niet. Ik heb ook geen melding gehad dat ik bijna over mijn MB's ben gegaan zover ik weet. Kunnen jullie mij helpen met wat ik hier aan kan doen? Kan het kloppen dat er iets fout is gegaan? Want ik moet nu ineens meer dan 35 euro extra betalen.
Groeten,
Juriaan Luijkx
Bladzijde 1 / 1
Hoi Juriaan Luijkx,
Welkom op het Simyo Forum .
Oei, dat is wel even schrikken als je ineens ziet dat je over je bundel geen bent gegaan. Ik snap dat je graag wilt weten hoe dit komt.
Omdat je aangeeft dat je geen melding van ons hebt ontvangen hierover, heb ik direct contact opgenomen met de Netwerkspecialist van KPN. Hij heeft mij kunnen vertellen dat het 1e sms'je van 80% op 22 februari om 13:36 uur verzonden is. Het 100% sms'je is verstuurd op 22 februari om 13:59. We hebben de sms'jes netjes naar je verzonden zodat je op de hoogte werd gehouden van het verbruik.
Helaas kan ik niet inzien waaraan jij jouw MB's hebt verbruikt. Dit is natuurlijk heel erg privacygevoelig en alleen voor jou in te zien. In de meeste telefoons is het tegenwoordig makkelijk terug te vinden. Via dit blog leggen we uit hoe je dit precies kunt doen. Kun je hierin iets vinden wat het verbruik verklaart?
Als laatste is het nu belangrijk dat je niet nog meer kosten gaat maken. Je hebt in dit geval 2 optie. Je kunt via Mijn Simyo > Instellingen > Netwerkinstellingen, de optie voor 'Internet op je mobiel' uitzetten. Zo kun je alleen nog maar gebruik maken van wifi. Je kunt via Mijn Simyo > Abonnement, helemaal naar beneden scrollen en een extra MB bundel aanschaffen. Je betaalt hier €5 voor en krijgt 500MB om te gebruiken tot het einde van deze maand. Zo kun je alsnog gebruik maken van het internet zonder buitenbundel kosten te maken.
Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?
Groetjes,
Angela
Welkom op het Simyo Forum .
Oei, dat is wel even schrikken als je ineens ziet dat je over je bundel geen bent gegaan. Ik snap dat je graag wilt weten hoe dit komt.
Omdat je aangeeft dat je geen melding van ons hebt ontvangen hierover, heb ik direct contact opgenomen met de Netwerkspecialist van KPN. Hij heeft mij kunnen vertellen dat het 1e sms'je van 80% op 22 februari om 13:36 uur verzonden is. Het 100% sms'je is verstuurd op 22 februari om 13:59. We hebben de sms'jes netjes naar je verzonden zodat je op de hoogte werd gehouden van het verbruik.
Helaas kan ik niet inzien waaraan jij jouw MB's hebt verbruikt. Dit is natuurlijk heel erg privacygevoelig en alleen voor jou in te zien. In de meeste telefoons is het tegenwoordig makkelijk terug te vinden. Via dit blog leggen we uit hoe je dit precies kunt doen. Kun je hierin iets vinden wat het verbruik verklaart?
Als laatste is het nu belangrijk dat je niet nog meer kosten gaat maken. Je hebt in dit geval 2 optie. Je kunt via Mijn Simyo > Instellingen > Netwerkinstellingen, de optie voor 'Internet op je mobiel' uitzetten. Zo kun je alleen nog maar gebruik maken van wifi. Je kunt via Mijn Simyo > Abonnement, helemaal naar beneden scrollen en een extra MB bundel aanschaffen. Je betaalt hier €5 voor en krijgt 500MB om te gebruiken tot het einde van deze maand. Zo kun je alsnog gebruik maken van het internet zonder buitenbundel kosten te maken.
Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?
Groetjes,
Angela
Dankjewel voor je reactie. Ik weet dan niet precies waar het fout is gegaan. Ik zat terug te kijken en zie net dat er die dag bijna 500 MB is opgegaan in ongeveer 3 kwartier dus mijn mobiel heeft toen waarschijnlijk iets geks gedaan.
Groeten Juriaan
Groeten Juriaan
Hoi Juriaan,
Dat is zeker veel maar helaas niet onmogelijk 😞
Een update van de software of een grote synchronisatie kan dit veroorzaken. In mijn vorige bericht heb ik je een blog gestuurd waarin we vertellen hoe je jouw verbruik kunt bekijken in jouw telefoon. Zo zie je precies aan welke app, update of synchronisatie jouw MB's op gegaan zijn. Heb je dit bekeken? Hierdoor kan er een hoop duidelijk worden. :)
Laat je het weten of je wat hebt kunnen vinden?
Groetjes,
Angela
Dat is zeker veel maar helaas niet onmogelijk 😞
Een update van de software of een grote synchronisatie kan dit veroorzaken. In mijn vorige bericht heb ik je een blog gestuurd waarin we vertellen hoe je jouw verbruik kunt bekijken in jouw telefoon. Zo zie je precies aan welke app, update of synchronisatie jouw MB's op gegaan zijn. Heb je dit bekeken? Hierdoor kan er een hoop duidelijk worden. :)
Laat je het weten of je wat hebt kunnen vinden?
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.