Hallo,
Mijn nummer is vandaag geblokkeerd vanwege hoge data kosten buiten mijn bundel. Ik snap hier niks van aangezien de tijden wanneer er staat dan ik de kosten heb gemaakt en de hoeveelheid mb niet kloppen. Allereerst kreeg ik vanacht om 0:54 een sms dat mijn 10GB bundel op was, dit was toen ik al meerdere uren lag te slapen met wifi en data uit zoals altijd. Ik besloot geen bundel te kopen omdat ik mijn data waarschijnlijk niet meer nodig zou hebben tot de eind van de maand. Ik heb toen ik de ochtend naar wetens niks gedownload en mij data niet gebruikt. En opeens krijg ik een bericht dat mijn nummer is geblokkeerd en er zijn zeer hoge kosten gemaakt specifiek tussen 12:01-12:08 vanmiddag. Elke minuut zijn er meerdere keren tussen de 8-9 euro aan kosten bijgekomen en ik kan niet verklaren waarom. Zelfs als ik soms op mijn data bundel video stream is het nooit zoveel mb als er nu is verbruikt terwijl ik niks stream of download. Er is volgens de simyo app ook kosten gemaakt om 8:54 vanochtend, maar toen lag ik nog te slapen met wifi en data uit! Ik snap niet hoe dit zo kan, ik begrijp dat simyo geen data platfond heeft en ik heb daarom altijd voorzichtig geweest en extra bundels gekocht als dat nodig was. Ik vindt het raar dat ik geen berichtjes kreeg dat ik opeen meerdere honderden euros aan het verbruiken was. Ik weet ook niet hoe ik dit na voorzichtig gebruik had kunnen verkomen aangezien ik de tijden en mb verbruik van vandaag echt niet kan verklaren. Ik hoop dat er hier een oplossing voor gevonden kan worden, aangezien ik nooit zo over mijn bundel ga.
Admin: Titel aangepast vanwege vindbaarheid.