Sinds mei is ineens mijn internetverbruik op mijn mobiel drastisch gestegen. Zelfs zo erg, dat ik 5 dagen na ingang nieuwe abonnement al op 190 van de 200 Mb zit! :mad:
Ik doe NIKS anders dan voorheen, ik whatsapp, ik email en ik check dingen op het internet. Geen Youtube, geen filmpjes oid.Â
Afgelopen maand heb ik in de instellingen (na een medewerkster te hebben gesproken) aangepast dat apps op de achtergrond automatisch ververst worden omdat dat op 3G nogal veel MBs kost. Oke. Dat heb ik nu gedaan en volgens haar moest ik ook als ik thuis kwam het mobiele netwerk uitzetten omdat de telefoon de snelste verbinding zal kiezen en dan voor 3G kiest indien het niet uit staat. Dat heb ik niet meer gedaan want dat doe ik al sinds het begin van mijn abonnement bij Simyo niet en ik snap niet waarom ik dat nu ineens wel moet doen.
Nu zit ik echt met het gevoel dat ik wil gaan opzeggen, want ik doe niks anders dan normaal maar ik ga fors buiten mijn bundel op deze manier en moest al veel bijbetalen. Ik baal hier ontzettend van!!
Weet iemand of het te maken kan hebben met de laatste IOS update, is er iets veranderd waardoor het komt? Ik denk van niet want mijn vriend heeft hetzelfde abonnement, en hetzelfde soort verbruik en hij heeft helemaal niets wat meer is geworden.
Het is toch van de zotte dat je niks doet en dat je verbruik sky high is?
De derde maand op rij, ik ga denk ik overstappen tenzij er een logische verklaring is.
Iemand input? Simyo input? Want dit gaat nergens over!
Bladzijde 2 / 2
Tja, de apps van Google zijn heel leuk, maar ervaring heeft ook mij inmiddels wel geleerd dat het bij een nieuwe telefoon verstandig is om eerst alle instellingen in de apps door te lopen, voordat je 'm verbinding laat maken met mobiel internet :eek:
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.