Skip to main content
antwoord

Hoe kan ik achteraf Simyo Compleet inschakelen?

  • August 25, 2025
  • 7 reacties
  • 72 Bekeken

Tijndens de overstap van prepaid naar sim-only kreeg ik geen vraag of ik een KPN abb. heb op mijn adres.
Nu zie ik ook geen optie meer om dit aan te passen.

Hoe activeer ik dit nu?

Beste antwoord door Amy

​Hoi ​@Mart-66,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je even contact opneemt hierover. 

Ik heb zojuist even meegekeken op jouw aansluiting maar ik zie dat de persoonsgegevens uitgeschakeld zijn in jouw Mijn Simyo account. Als je dit inschakelt kunnen wij de adresgegevens controleren met de gegevens die bij KPN bekend zijn en kan je als het goed is zelf Simyo Compleet inschakelen via het kopje '’Overzicht'’ in jouw Mijn Simyo account (ook via de app). De persoonsgegeven kan je inschakelen via Mijn Simyo (app) > Instellingen > Persoonlijke gegevens > Privacy.

Ik hoor graag of het hiermee lukt!

Bedankt voor jullie r​eacties ​@JanD en ​@wimj12 😊.

Groetjes,
Amy 

7 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • August 25, 2025

Beste ​@Mart-66 wacht s.v.p. de reactie van een moderator af, zij kan dit voor je regelen.

 

 


Forum|alt.badge.img+7
  • Forum expert
  • August 25, 2025

Dat gaat automatisch, maar het is wel noodzakelijk dat de tenaamstelling exact hetzelfde is.

 


  • auteur
  • Beginner
  • August 25, 2025

Hallo Wimj,

Na hoeveel tijd zie/merk ik datdan?


Forum|alt.badge.img+7
  • Forum expert
  • August 25, 2025

Door na te gaan op welke naam het abonnement staat.

Jan Jansen, J Jansen, J.P. Jansen zijn allemaal verschillend.

 

Als dat klopt kan je het aanvragen, maar die details zijn een beetje weggezakt.


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • August 25, 2025

​Hoi ​@Mart-66,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je even contact opneemt hierover. 

Ik heb zojuist even meegekeken op jouw aansluiting maar ik zie dat de persoonsgegevens uitgeschakeld zijn in jouw Mijn Simyo account. Als je dit inschakelt kunnen wij de adresgegevens controleren met de gegevens die bij KPN bekend zijn en kan je als het goed is zelf Simyo Compleet inschakelen via het kopje '’Overzicht'’ in jouw Mijn Simyo account (ook via de app). De persoonsgegeven kan je inschakelen via Mijn Simyo (app) > Instellingen > Persoonlijke gegevens > Privacy.

Ik hoor graag of het hiermee lukt!

Bedankt voor jullie r​eacties ​@JanD en ​@wimj12 😊.

Groetjes,
Amy 


  • auteur
  • Beginner
  • August 25, 2025

Hi Amy,

Wel fijn dat het is losgetrokken van de andere (privacy) instellingen.

Net aangezet en aangepast. Is gelukt dus.

Dank.

Groetjes, Martin 


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • August 25, 2025

Hoi ​@Mart-66,

Bedankt voor je reactie. Super fijn dat het is gelukt en veel plezier met je dubbele bundels! 

Groetjes,
Amy