Wie heeft hetzelfde afgelopen nacht meegemaakt: afgelopen nacht is er voor 330,= data gebruikt op een telefoon terwijl mobiel internet altijd uit staat en de telefoon aan de lader lag. Extra bijzonder is het dat ik nadat ik kort het datagebruik kon zien op Simyo (allemaal gelijke pakketjes) ik kort hierna een foutmelding kreeg dat de pagina niet getoond kon worden. Tot slot, ondanks een mailtje waarin stond dat het nummer geblokkeerd werd heeft men de kosten gewoon door laten lopen. 2,2GB voor 330,=!!!!
Kort onderzoek heeft aangetoond dat er niets met de telefoon gebeurd is, de telefoon (Iphone) houdt het datagebruik gewoon bij. Er moet sprake geweest zijn van een HACK bij SIMYO waarvan klanten kennelijk de dupe zijn.
Wie heeft hetzelfde meegemaakt afgelopen nacht?
Ik laat het er niet bij zitten en zoek indien nodig de landelijke media op aangezien het bovenstaande verhaal volledig aantoonbaar is.
Bladzijde 1 / 1
Het is niet nodig om meerdere topics betreffende het zelfde onderwerp te openen. Je topic word vanzelf (op werkdagen binnen een dag) door een moderator opgepakt.
https://forum.simyo.nl/internet-62/ongekend-hoge-internetkosten-tijdens-de-nacht-34504
https://forum.simyo.nl/internet-62/ongekend-hoge-internetkosten-tijdens-de-nacht-34504
Het is ongewenst om hetzelfde topic meer dan 1x aan de orde te stellen. Er is inmiddels al een prima reactie op je eerste topic gegeven door een mede-forumlid, zie https://forum.simyo.nl/internet-62/ongekend-hoge-internetkosten-tijdens-de-nacht-34504.
Raytje, je was me net voor! 😉
Raytje, je was me net voor! 😉
Ik begrijp het, dan moet deze melding verwijderd worden.
Er is een uitgebreide reaktie gegeven wat ik erg op prijs stel alleen ligt het bij ons wat anders, er is wel degelijk sprake van een hack.
Er is een uitgebreide reaktie gegeven wat ik erg op prijs stel alleen ligt het bij ons wat anders, er is wel degelijk sprake van een hack.
Kan ik wel een reaktie krijgen op mijn opmerkingen daar. Het antwoord van Raytje is uitvoerig maar geeft helaas absoluut niet weer wat er werkelijk aan de hand is.
https://forum.simyo.nl/internet-62/ongekend-hoge-internetkosten-tijdens-de-nacht-34504
Zoals ik al zei, Simyo reageert doorgaans binnen een werkdag. Het is nu weekend en dan zijn ze gesloten, maar ondanks dat wil er wel eens een moderator (medewerker Simyo) aanwezig zijn. Dat heeft echter geen garantie.
Hoi Semh,
Welkom op het Simyo Forum!
Zoals Raytje en Scotsman al gezegd hebben is het niet de bedoeling dat topics meerdere malen geplaatst worden. We reageren overal op, en het is niet de bedoeling dat alles door elkaar heen gaat lopen. Ik help je verder in je andere topic!
@ Scotsman en Raytje: Super, bedankt voor de reacties!
Groetjes,
Jihane
Welkom op het Simyo Forum!
Zoals Raytje en Scotsman al gezegd hebben is het niet de bedoeling dat topics meerdere malen geplaatst worden. We reageren overal op, en het is niet de bedoeling dat alles door elkaar heen gaat lopen. Ik help je verder in je andere topic!
@ Scotsman en Raytje: Super, bedankt voor de reacties!
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.