Skip to main content

.

Beste persoon,



Ik schrok mij hier dood toen ik zag dat ik kosten buiten mijn bundels had! Ik betaal maandelijks 16€ & toen ik de app open had gemaakt waren de kosten 228,27! Dat dus op een totaal bedrag komt van 244,27€. Dat vind ik verschrikkelijk.. Ik ben als buitenlander(Surinamer) hier komen studeren aan de universiteit & in Suriname is het zo dat als je internet op is dan sluiten ze je interkosten, totdat jij het weer aanvraagt/koopt. Ik vind dit zo erg & ik hoop dat u mij begrijpt dat ik dit helemaal niet met opzet heb gedaan! Ik ben pas ( eind Augustus) klant geworden van mijn Simyo. Is het niet mogelijk dat jullie dan direct het internetverbruik kunnen afsluiten? Want op deze manier weet men dan echt dat hun bundel op is en zeker ook dat er toch geen kosten achteraf worden afgetrokken 😮. Ik zou wel willen "claimen" dat dit een misverstand is, want dit bedrag is een enorme klap in mijn gezicht. Bij deze vraag ik u als u hierbij rekening kunt houden?
Beste,



Dit is weer een voorbeeld waar ik moeite mee heb, zeg maar gerust ik erger me hieraan.

Er wordt dan gezegd eigen verantwoording, telefoons hebben een ingebouwde datameter. Het blijft techniek en die kan problemen geven dus ook een datameter. Simyo heeft geen datastop. Simyo krijgt gegevens met vertraging, app en mijn simyo geven geen realtime beeld. Enkel de 80 en 100%. Heb je deze sms jes, 80 en 100, ontvangen?



Een moderator zal verder alles met je doornemen, maar dit stemt me niet - nooit mild.
Beste Friesian,



Ik zie nu dat ik een sms heb gehad van 80% en geen 100%! Ik kreeg wel een bericht over dat het buitenbundel tarief zou gelden.

Oké ik zou graag met een moderator alles willen doornemen. Mijn verontschuldigen voor het ongerief!
Hoe kan ik contact maken ?
Geduld. De moderator meld zich binnen 24 uur.
Hoi Megan de Freitas,



Welkom op 't forum.



Wat vervelend dat je zulke hoge kosten hebt gemaakt. Ik snap heel goed dat je hier niet bewust van was.



Ik heb met onze netwerkspecialisten gebeld en zij konden zien dat het 100% sms'je wel gestuurd en ook ontvangen was. Kijk nog eens goed in je telefoon of je 'm terug kan vinden. Toch heb ik je een coulance gegeven voor het internetverbruik. De details daarvan vind je terug in de e-mail die ik je heb verzonden. Heb je die gehad? Daar staan ook tips in om je internetverbruik onder controle te houden. Lees het allemaal eens goed door!



Heb je hier verder nog vragen over?



@Friesian bedankt voor je reactie.



Groetjes,

Caspar
Beste Caspar,



Bedank voor uw reactie! Ja ik heb een tweede bericht gehad, waarbij er gemeld wordt dat het buitenbundeltarief zal gelden bij extra MB's. Ik neem aan dat dit bericht dus de 100% sms'je was ?

Klopt! Ik heb een mailtje gehad & de tips ook doorgenomen & gedaan. Heel erg handig!



Ik heb mijn data uitgezet om onverwachte internetkosten te voorkomen. In 't "mijn Simyo" app staat er dat mijn factuur rond 20 Okt verschijnt en dat mijn volgende te goed over 2 dagen er weer is. Het is dus zo dat ik dan geen gebruik moet maken van 3G voor deze 2 dagen, tenzij ik extra MB's koop.. Klopt het wat ik hier zeg ?



Alvast bedankt voor uw goeie medewerking en nogmaals mijn verontschuldigingen!



Mvg,

Megan de Freitas
Het is dus zo dat ik dan geen gebruik moet maken van 3G voor deze 2 dagen, tenzij ik extra MB's koop.. Klopt het wat ik hier zeg ?

Klopt, ja en nee. Extra MB kopen kost 5 Eur, voor die paar dagen m.i. niet interessant. Gebruik je 3G voor een enkel WhatsAppje zal dat niet een bom duiten kosten. Maar met Wi-Fi alleen ben je vrij van nog meer kosten.



Alvast bedankt voor uw goeie medewerking en nogmaals mijn verontschuldigingen!


In mijn ogen is verontschuldigen niet nodig, kan iedereen overkomen. Al is een provider niet tot meer verplicht, een extra bescherming is in mijn ogen waardevol. De keuze die Simyo hierin maakt is jammer, niet mijn keuze. :)



@Simyo

Coulance een sterk punt van jullie kost ook geld.



Groet,

Friesian
Hoi Megan de Freitas,



Het klopt helemaal wat je zegt. Ik zou zeggen: hou het nog even vol vandaag en dan starten morgen je nieuwe bundels weer! Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust!



@Friesian bedankt voor je reactie.



Groetjes,

Caspar

Reageer