Ik heb net een nieuwe windows telefoon.
Nu doet zich het rare voor dat 's nachts er MB worden gebruikt van mijn bundel terwijl ik gewoon WIFI heb hoe kan dit?
Bladzijde 1 / 1
Je zou kunnen zeggen de spelen zijn naar jou toe gekomen. Wanneer het wifi zwakker is neemt simyo het over. Dus raar nee.
Wat je kunt doen is vliegtuigstand aan en daarna wifi...sim is dan geblokkeerd.
Wat je kunt doen is vliegtuigstand aan en daarna wifi...sim is dan geblokkeerd.
Hoi schir01,
Welkom op 't Simyo Forum!
Wat vervelend dat er verbruik heeft plaatsgevonden in de nacht. Ik snap dat je dit als apart ervaart, maar er is een verklaring voor.
Het is mogelijk dat het toestel verbonden is met de wifi, maar dat de wifi op enig moment minder goed bereik of een slechter signaal. Als dat gebeurd dan schakelt het toestel automatisch over naar de mobiele gegevens. Het kan zijn dat er juist op dat moment bestanden gesynchroniseerd worden, updates uitgevoerd worden of iets in die richting.
Ik raad je inderdaad aan om de mobiele gegevens uit te schakelen als je thuis bent en verbonden bent met de wifi. Dan kan je dergelijk verbruik in ieder geval tegengaan.
Dankjewel, Friesian!
Groetjes,
Ilias
Welkom op 't Simyo Forum!
Wat vervelend dat er verbruik heeft plaatsgevonden in de nacht. Ik snap dat je dit als apart ervaart, maar er is een verklaring voor.
Het is mogelijk dat het toestel verbonden is met de wifi, maar dat de wifi op enig moment minder goed bereik of een slechter signaal. Als dat gebeurd dan schakelt het toestel automatisch over naar de mobiele gegevens. Het kan zijn dat er juist op dat moment bestanden gesynchroniseerd worden, updates uitgevoerd worden of iets in die richting.
Ik raad je inderdaad aan om de mobiele gegevens uit te schakelen als je thuis bent en verbonden bent met de wifi. Dan kan je dergelijk verbruik in ieder geval tegengaan.
Dankjewel, Friesian!
Groetjes,
Ilias
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.