Zojuist (zaterdagochtend, eerste dag van de vakantie in huisje op Texel) krijg ik de schrik van mijn leven; opeens een mail van Simyo dat er sprake is van hoogverbruik en even een factuur alvast (voorproefje, kan nog verder oplopen!) van 100 euro wil voldoen! Mijn dochter van 10 heeft een oude telefoon van mij en daarbij een simkaart van Simyo voor 13,- per maand.
De telefoon mag normaal alleen thuis gebruikt worden, zodat we haar of zij ons eventueel kunnen bereiken als we even niet thuis zijn. Dit is de eerste keer dat de telefoon ergens mee naar toe is.
Zit er geen plafond op de bundel?!? We hebben een bundel van 2000 mb! Daarna gaat de bundel toch “uit”? Zoals ook bij onze eigen bundels (van T-mobile). Dan kan er simpelweg niet meer mee worden geïnternet!
Ik krijg Simyo niet te pakken! Wat een rotstart van de vakantie! We zitten opeens met een torenhoge rekening én een geblokkeerde telefoon.
Is er iemand van Simyo op dit forum aanwezig? Ik maak me erg zorgen om deze factuur.