Zojuist internetbundel aangeschaft en de telefoon en mijn simyo hiervoor ingesteld maar we krijgen geen internet op de telefoon.
Bladzijde 1 / 1
P.s.Telefoon ook opnieuw opgestart,het betreft een iPhone 5s met iOS 8.1
Er staat dat het is opgelost, maar dat is het niet hoor.....waarschijnlijk iets niet goed aangeklikt...sorry,nieuw hier...
Graag hulp
Graag hulp
Kijk eens op je Mijn Simyo bij instellingen - netwerkinstellingen of internet op je mobiel in Nederland aan staat.
Bedankt voor je reactie! Het was inderdaad het probleem...(ik meende dat ik daar al naar gekeken had)
Maar nu werkt het:)
Maar nu werkt het:)
heb sinds kort het abbonoment alles geactiveerd en gedaan maar alsnog doet internet het niet.
het gaat om een huawei p7.
internet in nederland staat ook aan!!!
en alles wat ik ook in me telefoon probeer in te stellen het wil gewoon niet aan!!
het gaat om een huawei p7.
internet in nederland staat ook aan!!!
en alles wat ik ook in me telefoon probeer in te stellen het wil gewoon niet aan!!
Hoi Helu & armyofgods,
Welkom op het Simyo Forum.
@Helu, wat lastig dat het niet gelijk lukt met het internet. Gelukkig heb je toch de optie nog een keer nagekeken. Heel goed om te zien dat het gelukt is en dat je nu gebruik kunt maken van het internet. Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.
@armyofgods, jammer dat het nog niet opgelost is voor je 😞 Ik heb in het systeem gezien dat je ondertussen contact hebt opgenomen met mijn collega's van de telefonische klantenservice. Zij hebben het een en ander met je getest en nagekeken. Uiteindelijk is de netwerkspecialist van KPN gebeld. In jouw geval ligt het probleem wat ingewikkelder en gaat de netwerkspecialist dit voor je uitzoeken. Binnen 5 werkdagen krijg je hier meer over te horen. Sorry dat ik je niet direct kan helpen!
@Raytje, bedankt voor je hulp :)
Groetjes,
Angela
Welkom op het Simyo Forum.
@Helu, wat lastig dat het niet gelijk lukt met het internet. Gelukkig heb je toch de optie nog een keer nagekeken. Heel goed om te zien dat het gelukt is en dat je nu gebruik kunt maken van het internet. Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.
@armyofgods, jammer dat het nog niet opgelost is voor je 😞 Ik heb in het systeem gezien dat je ondertussen contact hebt opgenomen met mijn collega's van de telefonische klantenservice. Zij hebben het een en ander met je getest en nagekeken. Uiteindelijk is de netwerkspecialist van KPN gebeld. In jouw geval ligt het probleem wat ingewikkelder en gaat de netwerkspecialist dit voor je uitzoeken. Binnen 5 werkdagen krijg je hier meer over te horen. Sorry dat ik je niet direct kan helpen!
@Raytje, bedankt voor je hulp :)
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.