Goededag,
Helaas word het 4G netwerk niet geactiveerd op mijn telefoon. Vanochtend mijn bundel aangepast naar 4G en vervolgens alle nodige stappen gedaan om het te activeren. Het APN naar portalmmm.nl gezet en de telefoon meerdere malen uit en aan gezet. Nog steeds geen 4G. Ik heb een Iphone 6s dus 4G moet absoluut geen probleem zijn. Wie kan mij tips geven of het probleem verhelpen?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Nicovanommeren88,
Welkom op het Simyo forum.
Wil je voor alle zekerheid je instellingen nog eens controleren via deze site?
Als alles goed staat moet een moderator misschien je verbinding resetten.
Laat je even weten of je instellingen helemaal kloppen?
Welkom op het Simyo forum.
Wil je voor alle zekerheid je instellingen nog eens controleren via deze site?
Als alles goed staat moet een moderator misschien je verbinding resetten.
Laat je even weten of je instellingen helemaal kloppen?
Hallo,
Heb alles gechecked. Alle instellingen staan goed. Vinkje op 4G, APN staat op portalmmm.nl, bundel staat op 4G. Daar kan het niet aan liggen.
Heb alles gechecked. Alle instellingen staan goed. Vinkje op 4G, APN staat op portalmmm.nl, bundel staat op 4G. Daar kan het niet aan liggen.
Moet de dataroaming aan staan met 4G??
Hoi,
Dataroaming is alleen van toepassing in het buitenland en werkt alleen als internetten in het buitenland aan staat op Mijn Simyo.
Dataroaming is alleen van toepassing in het buitenland en werkt alleen als internetten in het buitenland aan staat op Mijn Simyo.
Oke dat is dan duidelijk. Zoals hierboven gemeld heb ik alles gechecked en is het 4G nog steeds niet geactiveerd.
Hoi Nicovanommeren88,
Wat vervelend dat je 4G het niet doet, maar wel top dat de instellingen in ieder geval goed staan. Daar zal het dan niet aan liggen. Heel erg bedankt franswon voor het tonen van de goede instellingen. Een reset zou het probleem nu moeten oplossen. Ik heb je 4G verbinding gereset. Je zal nu zelf even je mobiel uit en aan moeten zetten om de reset te voltooien. Laat je even weten of je 4G verbinding het nu wel doet?
Groetjes, Caspar
Wat vervelend dat je 4G het niet doet, maar wel top dat de instellingen in ieder geval goed staan. Daar zal het dan niet aan liggen. Heel erg bedankt franswon voor het tonen van de goede instellingen. Een reset zou het probleem nu moeten oplossen. Ik heb je 4G verbinding gereset. Je zal nu zelf even je mobiel uit en aan moeten zetten om de reset te voltooien. Laat je even weten of je 4G verbinding het nu wel doet?
Groetjes, Caspar
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.