Skip to main content

.

Op 6 juli 21:58 tot 22:04 werd in totaal 8.4 GB afgeschreven van het abonnement. Terwijl er geen gebruik werd gemaakt van de telefoon. Hoe dan?!? Graag advies, want dit maakt het abonnement onbruikbaar.

Overigens niet de eerste keer dat dit gebeurt is, 5 november 2022 is een vergelijkbare transactie geweest, daarna nieuwe iPhone aangeschaft.

Hoi @DutchRon,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt! Echter hebben wij al contact via het Twitter kanaal. Ik stel voor om het contact via één kanaal te laten verlopen om verwarring te voorkomen 😊.

Groetjes,
Amy


@Amy @DutchRon Omdat de vraag wél hier werd gesteld, maar blijkbaar via andere Social kanalen wordt behandeld missen we hier wel de voortgang en een uitkomst.

Wat was de reden/oorzaak van het dataverbruik?


Hoi @RicoK,

Bedankt voor je bericht. Ik heb een aantal tips gedeeld met de klant over het dataverbruik. Helaas heb ik nog geen reactie gekregen. 

Groetjes,
Amy