Hallo, hopelijk dat hier iemand van Simyo mij hier kan helpen.
Net om 22:54 een 2000MB Prepaid maandbundel aangeschaft als nieuwe klant bij Simyo. Vervolgens twee minuten later (22:56) op mijn telefoon de mobiele data geactiveerd (aangezet) en twee minuten na aanschaf bundel 60001 kB aan data verbruikt om te kijken of e.e.a. werkte op mijn nieuwe prepaid SIM.
Tot mijn grote verbazing wordt de 60001 kB aan data 2x gefactureerd, een keer a EUR 0,15 per MB (ten onrechte) en het is (zoals verwacht) ook van mijn 2000MB bundel afgehaald. Hierdoor is mijn beltegoed ten onrechte met EUR 8,79 in mindering gebracht. In mijn Simyo staat zelfs dat het dataverbruik om 19:26 plaatsgevonden zou hebben. Dit kan niet kloppen. Mobiele data stond toen 100% zeker weten uit op mijn telefoon op dit tijdstip en was de SIM mogelijk nog niet eens geactiveerd. Dit is zo lekker cashen over de rug van klanten.
Ik wil graag van jullie weten wat precies hiervan de reden is dat dit is gebeurd en ik wil mijn EUR 8,79 gecrediteerd krijgen. Dit noem ik nou niet bepaald een warm welkom naar een nieuwe klant, SIMYO!!!!
(edit: telefoonnummer uit screenshot gehaald)