Wij hebben een Galaxy S3 mini en een Galaxy S4 mini op beide hebben we een maandbundel gekocht maar die doet het niet.
Bij beiden niet.
In de handleiding staat dat het netwerk in het rijtje moet staan....staat hij niet.
Wel staat bij beide op internet de schuifjes voor 'internet in NL' aan.
Ook hebben we de GSM's uit en weer aangezet.
Nergens is ook maar iets te zien van een reactie dat we nu Simyo Wifi hebben....
Hie nu verder?
Wij hebben nog steeds géén internet maar wel beiden een bundel van € 7,00 gekocht.
Bladzijde 1 / 1
Wij hebben JA naar 1300 gestuurd.
De Galaxy S3 mini kreeg twee berichten dat er internet zou moeten zijn na installatie.
Dus geïnstalleerd, weer uit en aangezet, niets....
Niets in de lijst...
Bovendien geeft dit configuratiebericht een ongelooflijk oude browser aan en geen Chrome.
De Galaxy S4 mini:
Kreeg een bericht dat deze niet te configureren is.
Nota bene een nieuwere telefoon, net als de S3 mini met prepaid Simyo Simkaart
Beide telefoons nog steeds geen internet>:@
Morgen dringend nodig.
Wie helpt.....
De Galaxy S3 mini kreeg twee berichten dat er internet zou moeten zijn na installatie.
Dus geïnstalleerd, weer uit en aangezet, niets....
Niets in de lijst...
Bovendien geeft dit configuratiebericht een ongelooflijk oude browser aan en geen Chrome.
De Galaxy S4 mini:
Kreeg een bericht dat deze niet te configureren is.
Nota bene een nieuwere telefoon, net als de S3 mini met prepaid Simyo Simkaart
Beide telefoons nog steeds geen internet>:@
Morgen dringend nodig.
Wie helpt.....
Nergens is ook maar iets te zien van een reactie dat we nu Simyo Wifi hebben....
Simyo Wifi bestaat niet. Zet je misschien de verkeerde verbinding aan op je mobiel?
Misschien zijn de APN instellingen incorrect op je telefoon.
Klik hier om de s3 mini in te stellen.
Klik hier om de s4 mini in te stellen.
Beste Raytje,
We hebben dat gedaan maar nergens is ook maar iets terug te zien dat we nu Simyo internet hebben.
Schakelt een Samsung Galaxy S3 mini en S4 mini automatisch over van 'thuisnetwerk' naar 'Simyo/KPN netwerk'
Of moet je ergens toch iets aan zetten.?
Overigens als we de handleiding van de APN volgen komen wij bij de oude Samsung browser uit en niet bij Chrome.
Die oude (onveilige) Samsung browser kun je beter niet meer gebruiken.
Maar het moet toch ook stomweg met Chrome kunnen werken.
Wij kunnen nergens zien dat er iets is veranderd en dat wij nu Simyo internet hebben.
Heeft u nog enig idee waar je 'iets' kunt zien?
Wij hadden de lijst verwacht waar alle wifi verbindingen staan, maar daar is ook niets veranderd.
Tot op heden....geen resultaat.
Alvast hartelijk dank!
We hebben dat gedaan maar nergens is ook maar iets terug te zien dat we nu Simyo internet hebben.
Schakelt een Samsung Galaxy S3 mini en S4 mini automatisch over van 'thuisnetwerk' naar 'Simyo/KPN netwerk'
Of moet je ergens toch iets aan zetten.?
Overigens als we de handleiding van de APN volgen komen wij bij de oude Samsung browser uit en niet bij Chrome.
Die oude (onveilige) Samsung browser kun je beter niet meer gebruiken.
Maar het moet toch ook stomweg met Chrome kunnen werken.
Wij kunnen nergens zien dat er iets is veranderd en dat wij nu Simyo internet hebben.
Heeft u nog enig idee waar je 'iets' kunt zien?
Wij hadden de lijst verwacht waar alle wifi verbindingen staan, maar daar is ook niets veranderd.
Tot op heden....geen resultaat.
Alvast hartelijk dank!
Nogmaals bij Simyo internet je niet via Wifi maar via data (3G / 4G) Wifi doe je vaak thuis via de verbinding van je provider thuis (Bijv. Ziggo).
Dus vergeet Wifi als u wilt internetten via de verbinding van Simyo.
Dus vergeet Wifi als u wilt internetten via de verbinding van Simyo.
Geachte Raytje,
Ah... stom, daar had ik dus niet aan gedacht.:$
Nu hebben we het (eindelijk) door.
Wil je wifi, dan wifi aandrukken en uit lijst router zoeken.
Wil je mobiel internet dan wifi uit.
Wil je geen mobiel internet, dan 'mobiele gegevens' uitzetten.
Wil je niks (bijv. 's nachts) dan wifi èn mobiel internet uitzetten.
Werkt overigens op beide toestellen Galaxy S3 mini en Galaxy S4 mini (even voor anderen die er ook op vast lopen)
We zien nu hoe hard het gaat als je 1 pagina opvraagt (nu.nl).
Dan ben je, zonder te lezen, alleen even als proef geprobeerd, meteen 1 Mb kwijt.
Wij hebben wel een heleboel achtergrond app's uitgezet voor mobiel internet,
Slurpt heel stiekem toch veel weg.
U bent sneller en duidelijker dan Simyo klantenservice.
Die hebben (nog) niets laten weten, meestal zijn ze ook snel.
Heel hartelijk dank!:D
Ah... stom, daar had ik dus niet aan gedacht.:$
Nu hebben we het (eindelijk) door.
Wil je wifi, dan wifi aandrukken en uit lijst router zoeken.
Wil je mobiel internet dan wifi uit.
Wil je geen mobiel internet, dan 'mobiele gegevens' uitzetten.
Wil je niks (bijv. 's nachts) dan wifi èn mobiel internet uitzetten.
Werkt overigens op beide toestellen Galaxy S3 mini en Galaxy S4 mini (even voor anderen die er ook op vast lopen)
We zien nu hoe hard het gaat als je 1 pagina opvraagt (nu.nl).
Dan ben je, zonder te lezen, alleen even als proef geprobeerd, meteen 1 Mb kwijt.
Wij hebben wel een heleboel achtergrond app's uitgezet voor mobiel internet,
Slurpt heel stiekem toch veel weg.
U bent sneller en duidelijker dan Simyo klantenservice.
Die hebben (nog) niets laten weten, meestal zijn ze ook snel.
Heel hartelijk dank!:D
De Simyo klantenservice reageert binnen 1 werkdag. Aangezien het nu weekend is zijn ze gesloten, maar soms spookt er wel een moderator rond in het weekend 😃
Hoi Klant PrePaid, welkom op het forum van Simyo :)
Fijn om te lezen dat het uiteindelijk is gelukt! Ik ben blij dat je samen met Raytje er uit bent gekomen.
Daarnaast zijn wij in het weekend soms aanwezig. Doordeweeks streven we er naar om je vraag op het forum binnen een werkdag te beantwoorden 😉 Mooi dat Raytje je in de tussentijd heeft geholpen!
Mocht je nog vragen en/ of opmerkingen hebben, dan horen we het graag :)
@Raytje, bedankt voor je hulp 😳
Fijn om te lezen dat het uiteindelijk is gelukt! Ik ben blij dat je samen met Raytje er uit bent gekomen.
Daarnaast zijn wij in het weekend soms aanwezig. Doordeweeks streven we er naar om je vraag op het forum binnen een werkdag te beantwoorden 😉 Mooi dat Raytje je in de tussentijd heeft geholpen!
Mocht je nog vragen en/ of opmerkingen hebben, dan horen we het graag :)
@Raytje, bedankt voor je hulp 😳
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.