Skip to main content

.

Hoi

 

ik heb een op dit moment een 12gb bundel. 
maar omdat ik KPN thuis heb wordt deze verdubbeld dus 24gb 
Ik ga stoppen met KPN thuis dus mijn verdubbeling gaat vervallen. 
Ik wil nu mijn databundel verhogen maar ik kan deze niet verhogen dan 15gb. 
Nieuwe klanten kunnen kiezen tot 20gb. 
mik kan op dit moment nog niet verlengen omdat mijn contract niet is afgesloten. 
kunnen jullie iets voor mij doen ? 

Binnen 4 maanden voor einde contract kun je je abo verlengen met de huidige bundels tegen de huidige tarieven die voor nieuwe klanten gelden en de nieuwe bundel gaat dan ook gelijk in.

Je nieuwe contract in op het moment dat je huidige contract eindigt, dus zeg maar over 4 maanden.

@Belwes 

Succes.


Hoi @Belwes,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

Zoals @JanD aangaf kan je als bestaande klant gebruik maken van de nieuwe bundels en prijzen d.m.v. een verlenging (bedankt voor je hulp!). Dit is mogelijk vanaf 4 maanden voor einddatum contract.

Ik zie dat je contract nog een jaar loopt. Het is dus nog even wachten totdat je kan verlengen en je bundels kan wijzigen naar het nieuwe aanbod.

Groetjes,
Ashley


Reageer