Veranderen er zaken voor pre-paid gebruikers?
Hoi Johandexiv,
Goed dat je dit komt vragen! Op dit moment zijn de veranderingen voor onze Sim Only Abonnement. Voor Prepaid verandert er niets. We hebben een tijdje terug de internetbundels aangepast voor Prepaid.
Wat zou jij graag voor veranderingen willen zien voor Prepaid?
Groetjes,
Angela
Bedankt voor de snelle reactie!
Ik ben tevreden met de nieuwe bundels voor prepaid. Vooral vroeg ik me af of 4g ook beschikbaar is/wordt voor prepaid-klanten
Graag gedaan!
Dat kan ik me voorstellen! 4G is niet beschikbaar voor Prepaid. Als je 4G gebruikt, gebruik je veel sneller meer MB's. Wij raden aan om de 4G optie te gebruiken als je minimaal een internetbundel hebt van 2000MB. Op de foto die ik heb toegevoegd als bijlage, zie je hoeveel sneller je foto's laden of je filmpjes kunt streamen. Dit betekent dat je dus meer MB's verbruikt in een kortere tijd. Omdat de hoogste bundel voor Prepaid 1000MB heeft, hebben we ervoor gekozen om geen 4G aan te bieden. Zo voorkomen we dat je eventuele kosten in de min gaat maken, of snel door je bundel heengaat.
Je kan altijd overstappen naar Sim Only met behoud van je telefoonnummer. Wil je niet gelijk een jaarabonnement? Dan kun je ook kiezen voor een maandelijks opzegbaar abonnement. Je kunt dan van alle voordelen gebruiken maken 🙂 Heb je hier nog vragen over?
Groetjes,
Angela
Bedankt voor de uitleg, begrijpelijk besluit met de klant in gedachte. Ik als prepaid gebruiker had natuurlijk ook graag gebruik willen maken van de 4g snelheden. Een sim-only abonnement vind ik voor mijzelf geen goede optie, aangezien ik veel in het buitenland verblijf en ik maandelijkse lasten mbt. mobiele telefonie en internet zoveel mogelijk wil ontwijken. Ik denk dus dat prepaid voor mij nog de beste optie is. Bedankt voor de hulp en uitleg!
Ah, het is zeker begrijpelijk dat je dan bij een Prepaid aansluiting blijft. Ook helemaal goed natuurlijk 🙂 Ik ga je wensen wat betreft 4G mogelijkheden doorgeven aan de juiste afdeling. Wie weet kunnen we in de toekomst een mooie oplossing bedenken waardoor 4G wel een optie wordt! Bedankt voor het meedenken :)
Groetjes,
Angela
Ik probeer al de hele dag om 4G aan te zetten maar ik blijf onderstaande foutmelding krijgen:
Sorry, er ging iets mis. Je bundels zijn nog niet aangepast. Probeer je wijzigingen nog eens te bevestigen.
Ik probeer al de hele dag om 4G aan te zetten maar ik blijf onderstaande foutmelding krijgen:
Sorry, er ging iets mis. Je bundels zijn nog niet aangepast. Probeer je wijzigingen nog eens te bevestigen.
Wis even de cookies en browser geschiedenis en probeer het opnieuw.
Ik probeer al de hele dag om 4G aan te zetten maar ik blijf onderstaande foutmelding krijgen:
Sorry, er ging iets mis. Je bundels zijn nog niet aangepast. Probeer je wijzigingen nog eens te bevestigen.
Wis even de cookies en browser geschiedenis en probeer het opnieuw.
Dat heb ik al gedaan maar in geen enkele browser en de app werkt het. Ik heb wel een "oud" abonnement.
Goedenavond,
na uw beichten over gratis 4G heb gratis 4G aangezet. Maar ik ontving ook gelijk een e-mail dat ik mijn 200mb abo beëindigd zou hebben per 1e volgende maand. Terwijl dit niet het geval is. Bij mijn facturen staat nu ook alleen het bedrag van 3 euro i.p.v. 8 euro.(3 euro voor 100 belminuten of SMS en 5 euro voor 200 mb. Is dit een fout in uw systeem. Heb ik straks nog wel internet? (200 mb voor 5 euro).
Vriendelijke groet,
Ik heb exact hetzelfde. Lijkt me idd een fout in het systeem.
Voor je abonnement met telefoonnummer 06*********heb je de Internetbundel 500 (12 maanden, + 500 MB gratis) beëindigd.
Je Internetbundel 500 (12 maanden, + 500 MB gratis) wordt per 1-4-2017 stopgezet.
Overigens wil ik wel zeggen dat ik de acties van Simyo erg waardeer. Eerst gratis van 500 MB naar 1 GB en nu gratis 4G.
Maar ik wil toch graag even gerustgesteld worden voor wat betreft het internetverhaal.;-)
Hoi allemaal,
@Tijar, welkom op het Simyo Forum! Wat lastig dat je 4G niet kan aanzetten!
Ik heb gelijk met je meegekeken in het systeem en hier zie ik dat je per 1 mei gaat overstappen naar een andere provider 😞 Wat jammer dat je hebt besloten weg te gaan bij ons! Op het moment dat er een opzegging gepland staat, is het niet mogelijk meer om je bundels aan te passen. Hetzelfde geldt in dit geval voor 4G. Omdat 4G internet een aparte optie blijft om aan te zetten, kun je dit nog steeds zien als een 'extra bundel'. Ik snap dat het erg vervelend is 😞 Maakt mijn uitleg het wel wat duidelijker voor je en heb je hier nog vragen over?
@Rockie & Klummie, jullie hebben je vraag ook gesteld via
dit topic. Hier heb ik ondertussen in gereageerd. Zouden jullie voor het overzicht in het andere topic willen reageren? Bedankt :)
@Ray, bedankt voor je hulp!
Groetjes,
Angela
Nu wil ik de volgende maand ook 4G aan gaan zetten maar werkt mijn SIM kaart van Simyo hier wel op? Mijn vrouw kreeg gisteren namelijk een nieuwe SIM kaart van Simyo ivm de mogelijkheid 4G te gebruiken maar ik niet, betekend dit dat de mijne jong genoeg is of gaat 4G bij mij niet werken? Heb de nieuwe SIM net bij mijn vrouw haar toestel geplaatst dus zij kan nu als het goed is 4G gebruiken als ze wil.
Hoi Gewoonrobert,
Goed dat je dit eerst komt controleren! We hebben inderdaad pro actief simkaarten verstuurd naar klanten met een 'te oude' simkaart. Deze oude simkaarten kunnen geen 4G ontvangen. Als jij geen simkaart hebt gehad, kun jij gewoon met jouw huidige simkaart aan de gang 🙂 Ik zie dat deze nu 4 jaar oud is, dat zou gewoon moeten lukken. Gaat er nu toch iets mis? Dan hoor ik het graag. We lossen het dan gelijk voor je op.
Groetjes,
Angela
Ik heb 4G net aangezet en dat werkt ook volgens mij maar nu is het telefoon signaal heel zwak. 1 blokje slechts van de 5 mijn vrouw draait op 3G en die heeft 3 a 4 blokjes ontvangst zitten we nou op verschillende zendmasten ofzo?
Goed dat het in ieder geval werkt! Heb je jouw telefoon al eens opnieuw opgestart? Dit is vaak wel even nodig na zo'n wijziging. Dan kan de simkaart opnieuw connectie maken met de mast en goed registreren op het netwerk.
Groetjes,
Angela
Ik heb een samsung galaxy S4 en wil net 4G aanzetten in mijn Simyo. Ik heb een oud sim only abonnement.
Hoe kan ik het aanzetten?
@Nati,
Heb je ook een hele oude simkaart? Dan heb je misschien ook een nieuwere simkaart nodig. Maar daar kan alleen Simyo antwoord opgegeven, die zullen dat hier dan ook wel doen.
Als je inlogt op je MijnSimyo en je gaat naar bundels aanpassen, zie je een oranje brede verticale balk met daarin je huidige bundels. Daar onder zie je de optie om 4G aan te zetten. Tevens kun je kijken of je goedkopere bundels kunt krijgen, dan je huidige. Dat ben je echter niet verplicht.
Hoi Ray, dank je wel voor je reactie! Maar ik heb mijn bundel aangepast want ik bleek echt teveel te betalen. En toen kon ik wel 4G kiezen. Na het uit en aanzetten van mijn telefoon had ik 4G. Dank je wel!
Graag gedaan.
Hoi Nati,
Wat onhandig dat het niet meteen lukte om 4G te activeren! Wat Ray zei klopte inderdaad helemaal - als je naar Mijn Simyo gaat en dan surft naar Instellingen > Abonnement > Bundels aanpassen, kun je 4G gewoon aanvinken. Meestal is het nog de bedoeling dat je je toestel uit en aan zet, maar dan kun je gewoon 4G'en (mits je toestel dat toestaat).
Ik ben blij dat je eruit bent gekomen 😃
@ Ray, topper, dankjewel voor je hulp!
Groetjes,
Jihane
Ik wil 4G aanzetten maar dan zit ik aan een duurdere bundel. (ik betaal nu 5 euro voor 200 MB).
Gratis heeft dan wel een andere lading wat mij betreft
@Ingrid,
Als jij alleen 4G aanvinkt en verder niks doet behalve natuurlijk op aanpassen klikken dan blijven je bundels hetzelfde.
4G en 200MB is echter niet aan te bevelen.
Je hebt overigens wel hele oude bundels.
Bedankt Ray, het stond er eerst anders, maar goed het is gelukt.
En de oude bundel voldoet nog steeds 🙂
Graag gedaan.. En waar je tevreden me bent kun je inderdaad lekker houden.. 🙂